Hurem citati


Citati iz serije ''SULEJMAN VELIČANSTVENI''

Živote moj, moje rajsko vino. Proleće moje, radosti i danu. Hej, moja nasmejana ružo... Moja pameti, gospodarice, tajno, istino i savete moj. Sultanijo, carice, vladarice, srce moga sveta.

Tronu moje usamljene duše, moje bogatstvo, moja ljubavi, moja mesečino. Moj najiskreniji prijatelju, razlogu mog postojanja, moja sultanijo, moja ljubavi.
Najlepša među najlepšima... Moje proleće, moja vesela ljubavi, moja draga. Moja ženo lepe kose, moja ljubavi kosog čela, moja ljubavi očiju punih nestašluka...

Ja ću vam večno pevati pohvale, ako sam za tu svrhu poslan na ovaj svet... Ja, ljubavnik napaćenog srca, Muhibi sa očima punim suza, ja sam srećan.

Vaša tuga i bol, moju dušu čine slabom noćas. Pogledajte moje suze, ispuniše one sad i nebo i zemlju.

Potpuno sam sam jadan i nepokretan, zaljubljen, bolujem bez strpljenja...

Ovim hodom poput čempresa tugujem za voljenom. Sada sam kao bor - zemlju granama dodirujem.

Kako iskazati ovu bolnu ljubav? Nije moguće objasniti, reći... Da mi doktor balzam dade, ova bol u srcu je takva da je duša izdržati neće.

Oh, moja mesečino, bolujem zbog ljubavi za tobom. Šta mogu učiniti? Sam sam pao u taj problem. Šta mogu učiniti?

Tugujem od svitanja do zalaska sunca, sve do sudnjeg dana!

Ja sve mogu! Posebno kada mi zabrane.

Čak i da se sve žene svijeta skupe na jednom mjestu i da viču, neće moći zaglušiti čak ni moj šapat.

Kada ja nešto želim, uvek to i dobijem!

Jer, ja sam vladar svih, a moj vladar si ti.

Sve što me ubija, dočekaću sa osmehom.

Bez mene, ti si ništa.

Svi oni pred kojima sam klečala, sada će klečati preda mnom.

Author Info (Documentation)