Citati o ocu

citati o ocu

Moj otac mi je dao najbolji dar koji možeš dati nekome - vjerovao je u mene.

Ništa što sam učinio u životu mi nije pružilo toliko veselja i zadovoljstva od toga što sam bio otac svojoj djeci.

Jedan otac vrijedi kao stotinu učitelja.

Biti otac je bez sumnje moj najveći izvor postignuća, ponosa i inspiracije. Očinstvo me naučilo bezuslovnoj ljubavi, ojačalo važnost velikodušnosti i naučlilo me kako da budem bolji čovjek.

Moj otac je znao igrati se sa mnom i s braćom u dvorištu. Mama bi izašla van i povikala: Uništićete travu. A tata bi rekao: Mi ne odgajamo travu. Odgajamo sinove.

Otac je čovjek koji se nada da će njegov sin biti toliko dobar čovjek kakvim se on nadao postati.

Dijete neće pronaći oca u Bogu, sve dok u svom ocu ne vidi komadić Boga.

Vjerujem da nas najviše oblikuje ono što nam očevi kažu u čudnim situacijama, kada nas uče nečemu u trenutku kada se ne trude biti učitelji. Formiraju nas mali komadići mudrosti.

Ne mogu zamisliti ni jednu veću potrebu u djetinjstvu od one za očevom zaštitom.

Nije mi rekao kako da živim. Živio je i pokazao mi to svojim primjerom.

Glavni razlog zašto kćer treba oca jest da joj pokaže da nisu svi muškarci kao onaj koji ju je povrijedio.

Najvažnija stvar koju otac može napraviti za svoje dijete je da voli njegovu majku.

Možda ću jednog dana pronaći princa, ali tata će uvijek biti moj kralj.

Kad sam bio mali, moj otac mi je svaki dan govorio: Ti si najbolji dječak na svijetu i možeš napraviti što god želiš.


Author Info (Documentation)