Citati za najbolju prijateljicu

citati za najbolju drugaricu

Meni mozes reci sve tajne i bolove,  ljubavi bolne i srusene.  Meni mozes priznati sve.  I kada si srecna i kada te boli,  znaj da te tvoja prijateljica voli!

Nemoj plakati ti si predivno bice svaka tvoja suza i mene se tice svaka tvoja suza i mene boli jer ja sam prijateljica koja te puno voli.

Od klupice do klupice, od školice do školice mi smo uvijek najbolje frendice.
Poslala sam Bogu, jednu malu željicu, da mi cuva najbolju prijateljicu.

Ja sam ti prijatelj kad lose krene. Kad napuste te svi ti potrazi mene, svjetlo u mraku tvoja sam sjena, i vjecni prijatelj za sva vremena.

Ivica i Marica misle da si carica, ali ti nisi carica, vec najbolja drugarica.

Bori se za srecu za ono sto zelis, a ono sto mnogo volis nemoj da delis ne brini za drugre oni ce se snaci ali znaj da je prijatelja poput tebe tesko pronaci.

Znaj da bit cu tu, i kad navrati nam tuga,  ti u meni nadji snagu, prijatelja vjernog druga!

Najbolje prijateljice? Ja bih prije rekla sestre.

Milion sjećanja, hiljade šala, stotine tajni, jedan razlog: najbolji prijatelji.

Dobar prijatelj zna tvoje najbolje priče, ali najbolji prijatelj ih je doživio skupa sa tobom.

Godinama unazad, možda se neću sjetiti svakog dana koje smo provele zajedno ili možda stvari koje su nas nasmijale do suza.. Stvari koje smo dijelile i činile zajedno.. Ali znaš, uvijek ću se sjećati da si ti jedina bila uz mene.

Samo pravi prijatelj nas brani pred ostalima, a kritikuje nasamo.

Prijatelj je neko ko vjeruje u tebe, i onda kad ti izgubiš vjeru u sebe.

Imati hiljadu prijatelja nije čudo. Čudo je imati prijatelja koji će biti uz tebe kada hiljada bude protiv vas.

Pravi prijatelj će učiniti da zaboravite zašto ste plakali, i nasmijat će vas, onda kad pomislite da to više nikada nećete moći.

Vidjet ćeš, na kraju ti neće biti bitne one osobe koje su te razočarale i povrijedile. Bitne su one koje su bile tu kad ti je bilo najteže. Osobe koje su te nasmijale kada su ti suze bile u očima.

Pravi prijatelj će za svaku tvoju glupost reći: "Zajedno smo u ovome."

Bez obzira koliko ozbiljnost život zahtijeva od tebe, uvijek je potreban prijatelj s kojim se možeš glupirati.

Najbolji prijatelji često imaju razgovore koji su neshvatljivi drugima.

Razgovor sa dragim osobama, uvijek pomogne da zaboravite na vaše probleme, barem na neko vrijeme.

Ako ti kažem da neću nikome reći, to ne podrazumijeva i moju najbolju prijateljicu.

Hvala ti što si bila tu kada niko nije.

Najbolji prijatelj je podrška koja će uvijek pomoći, ako zna i može, a ako ne može, sjest će kraj tebe i slušati. I to je ponekad sve što ti treba.

Najbolji prijatelj je kao svjetionik u oluji – uvijek šalje svjetlo, čak i kad bjesni najgora oluja. Oluje prolaze, a svjetionici čekaju novu oluju da ti i u njoj pomognu. Pravi prijatelj bit će uz tebe i kad se svi drugi sakriju pred olujom.

Danas je prijateljstvo važno za preživljavanje u svijetu, a bez njega se pitamo ima li život uopće smisla.

Svaki prijatelj, pravi prijatelj, u nama budi strast za životom, sreću i ljubav koje ne bi bilo da ga/je nema.

Da, lako je biti prijatelj kad je sve savršeno, ali u muci se poznaju junaci. Kažu da je samotno na vrhu, ali još je gore kad padneš s vrha. U situaciji kad se možda čini da si izgubio/la sve, pravi prijatelj i dalje će biti uz tebe. Bez obzira na okolnosti.

I to je istina! Od odgovaranja pred pločom, maltretiranja u školi ili prvog uleta simpi, najbolji prijatelj ili prijateljica pomaže nam da ostvarimo što god poželimo.

Ok, šetanje po suncu i danjem svjelu je cool, ali što kad padne mrak? Čak i najlakše, najsunčanije i najljepše stvari nisu toliko vrijedne ako uz tebe ne korača najbolji prijatelj ili prijateljica.

Nema ništa bolje od prijatelja, osim od prijatelja s čokoladom.

Prijateljstvo je rođeno u trenutku da jedna osoba kaže drugoj: „Što? Zar i ti? Mislilo sam da sam jednini!“

Nijedno prijateljstvo nije slučajno.

Radije bih hodala s prijateljem u mraku, nego sama na svijetlu!

Vi ste najbolji prijatelji koje itko može imati. I smiješno je, ali imam osjećaj kao da vas poznajem cijeli život, no ne poznam vas tako dugo, zar ne?

Nemoj hodati iza mene; možda te neću voditi. Nemoj hodati ispred mene; možda te neću slijediti. Samo hodaj pored mene i budi mi prijatelj.

Prijateljstvo obilježi život čak dublje od ljubavi. Ljubav se može pretvoriti u opsesiju, a prijateljstvo uvijek ostaje na dijeljenju.

Na svijetu je najteže objasniti prijateljstvo. To nije nešto što se uči u školi. No, ako niste naučili smisao prijateljstva, stvarno niste naučili ništa.
Zapamti, George, nijedan čovjek koji ima prijatelja nije propalica.

Prijatelj je onaj koji te poznaje kakav stvarno jesi, shvaća što si prošao, prihvaća što si postao i još uvijek ti dopušta da rasteš.

Stari prijatelj je najbolje ogledalo.

Svatko se može simpatizirati s patnjama prijatelja, ali potrebna je posebna odlika da se simpatizira s prijateljevim uspjehom.

Zar ne uništim neprijatelja kada ga pretvorim u prijatelja?

Potrebno je mnogo hrabrosti za suprotstaviti se neprijatelju, ali još više hrabrosti je potrebno da se suprotstavimo prijatelju.

Željeti da nekome budete prijatelj je lako, ali prijateljstvo je voće koje sporo dozrijeva.

Mnogi ljudi se žele voziti s tobom u limuzini, ali sve što ti želiš je nekog tko će se voziti s tobom u autobusu kada se limuzina pokvari.

Ne postoji riječ za stare prijatelje koji su se tek sreli

Život je lakši kada žena sama sebi postane najbolji prijatelj.

Onaj tko je prijatelj svima, nije prijatelj nikome.

Samo pravi prijatelj je tako istinski iskren.

Prijateljstvo je krhko kao staklo, jednom slomljeno može se zalijepiti, ali uvijek će postojati pukotine.

Jedini način za steći prijatelje je da budeš prijatelj.

Budite spori u stjecanju prijateljstva, ali kad ste unutra, budite čvrsti i konstantni.

Pravi prijatelji su poput dijamanta – svijetli, predivni, dragocjeni i uvijek u modi.

Neki ljude odlaze svećeniku. Neki idu na satove poezije. Ja idem prijateljima.

Nikada kasnije u životu nisam imao takve prijatelje, kao one kada sam imao dvanaest.

Pravo prijateljstvo nikada nije mirno.

Prijatelj je netko tko ti daje potpunu slobodu da budeš ono što jesi.

Neiskrenog i zlog prijatelja treba se bojati više od divlje zvijeri; divlja zvijer će možda raniti vaše tijelo, ali zao prijatelj će raniti vaš um.

Budite pristojni sa svima, ali intimni s nekolicinom, a i tu nekolicinu dobro upoznajte prije nego što im date svoje povjerenje.

Cijenim prijatelje koji u svojem kalendaru nađu vremena za mene, ali njegujem prijatelje koji ne gledaju u kalendar.

Prijatelji bi trebali biti poput dragocjenih knjiga, rijetki i osobno izabrani.

Author Info (Documentation)