Al Pacino citati

al pacino citati

Ne trebaju mi tjelohranitelji. Ja sam iz južnog Bronksa.

Lako je prevariti oko, ali je teško prevariti srce.

Moj problem je, pretpostavljam, u načinu na koji se izražavam. Morate biti sa mnom 50 godina prije nego budete u mogućnosti da shvatite o čemu ja to pričam.
Taština je moj omiljeni grijeh.

Toliko sam stidan da nosim sunčane naočale gdje god da krenem.

Ja sam glumac, a ne zvijezda. Zvijezde žive u Holivudu i imaju bazene u obliku srca.

Glumi se u životu, a u umjetnosti se traži istina.

U Americi je skoro svako ko se smatra Italijanom u stvari polu-Italijan. Osim mene. Ja sam u potpunosti Italijan. Većinom sam Sicilijanac, a imam u sebi I napuljske krvi. Sa mnom imate punu dozu Italijana.

Šekspirovi komadi su nasilniji od Scarface-a.

Novac čini vaš život lakšim. Ukoliko ste sretni da ga imate, onda ste sretni.

Da li znate da sam ja počeo kao stand up komičar? Ljudi mi ne vjeruju kada im to kaže. Ja sebe doživljavam upravo tako – kao komičara.

Glumci su postali emocionalne atlete. Proces je jako bolan, te moj privatni život pati.

Svi žele pažnju, samo slavni u tome katkad nemaju mjere.

Ja uvek govorim istinu. Čak i kad lažem.

Nikada ne mrzi svoje neprijatelje. To utiče na moć rasuđivanja.

Svi žele pažnju, samo slavni u tome ponekad nemaju mere.

Najgora stvar u situaciji kada ste poznati jeste da su ljudi uvek fini sa vama. Dok pričate sa nekim svi se slažu sa vama, makar rekli i nešto potpuno ludo. Potrebni su vam ljudi koji će vam govoriti ono što ne želite da čujete.

Ožiljci koje ostavljaju bliski ljudi, ne može izlečiti niko. Znali su kuda udaraju.

Čim je čovek stariji i mudriji sve manje ima želju da se raspravlja o nebitnim stvarima. Jednostavno ima želju ustati, poželeti sve najbolje i otići.

Glumi se u životu, a u umetnosti se traži istina.

Loše se izražavam. Trebalo bi da živite sa mnom 50 godina, pa da shvatite o čemu pričam.

Author Info (Documentation)