Muhamed Ali citati

muhamed ali citati

Mrzio sam svaku minutu svoga treninga, ali sam govorio: „Ne odustaj! Sada se pati, ali živi ostatak svoga života kao šampion.“

Prijateljstvo nije nešto što učiš u školi. Međutim, ukoliko nisi naučio šta prijateljstvo znači, onda stvarno nisi ništa naučio.

Toliko sam brz da sam prošle noći pritisnu prekidač za gašenje svjetla i bio u krevetu prije nego je sobom zavladala tama.
Čovjek koji u pedesetim vidi život kao u svojim dvadesetim je protraćio trideset godina svoga života.

Znam gdje idem i znam istinu. Ne moram biti ono što vi hoćete da budem. Slobodan sam da budem ono što ja hoću.

Onaj ko nije toliko hrabar da riskira neće ništa postići u životu.

Leti kao leptir, bodi kao pčela.

Nedostatak vjere je razlog zašto se ljudi boje izazova, ali ja vjerujem u sebe.

Bitka je dobijena daleko od svjedoka; iza linija, u sportskoj sali, vani na cesti, davno prije nego ja zaplešem pod tim svjetlima.

Star si onoliko koliko misliš da si star.

Ukoliko si ikada sanjao da me možeš pretući bolje ti je da se probudiš i izvineš.

Kod kuće sam fin momak, ali ne želim da to cijeli svijet zna. Tihi ljudi, otkrio sam, ne dospiju daleko.

Služiti drugima je kirija koju plaćaš za prostor koji dobijaš na zemlji.

Samo čovjek koji je nekada bio poražen može posegnuti u dubinu svoje duše i izaći sa dodatnim djelićem snage koja je potrebna za pobjedu kada je meč izjednačen.

Ja vjerujem u islam kao religiju. Vjerujem u Allaha i mir.

Čovjek bez mašte nema krila.

To je samo posao. Trava raste, ptice lete, valovi udaraju pijesak. Ja prebijam ljude.

Nisu planine na koje se trebaš popeti te koje te izmore; to je kamenčić u tvojoj cipeli.

Boks je kada puno bijelaca gleda dva crnca kako prebijaju jedan drugog.

Mi imamo samo jedan život koji će uskoro završiti. Ono što smo udarili radi Boga će jedino ostati.

Ako mogu napraviti penicilin od ubuđalog hljeba sigurno se može napraviti nešto i od tebe.

Noj način šaljenja je reći istinu. To je najsmješnija šala na svijetu.
Šutnja je zlato kada ne možeš smisliti neki dobar odgovor.

Moja najveća borba je bila sa mojom prvom ženom.

Ja sam astronaut boksa. Joe Louis i Dempsey su samo piloti na mlaznim avionima. Ja sam poseban svijet.

Niko ne zna šta da kaže u gubitničkoj svlačionici.

Nema nikakvog zadovoljstva u borbama, ali neke od mojih borbi je bilo zadovoljstvo pobijediti.

Postoje neke ugodnije stvari za raditi nego što je to prebijanje ljudi.

Ono što me tjera da idem dalje su ciljevi.

Znam gde idem i znam istinu, i ne moram da budem ono što vi želite da budem. Ja sa slobodan da budem ono što želim da budem.

Čovek bez mašte nema krila.

Služiti druge je stanarina koju plaćaš za mesto koje zauzimaš na zemlji.

Onaj koji nije dovoljno hrabar da rizikuje neće postići ništa u životu.

Ponavljanje afirmacija vodi do vere. A kada ta vera postane duboka uverenost, stvari počnu da se dešavaju.

Ja sam običan čovek koji je vredno radio da bi razvio talenat koji mu je dat. Verovao sam u sebe i u dobrotu drugih ljudi.

Čovek koji sa pedeset godina na život gleda isto kao i kada je imao dvadeset je protraćio 30 godina svog života.

Ljudi beže od izazova jer nemaju veru, a ja sam verovao u sebe.

Ja sam najbolji, to sam govorio i pre nego što sam znao da jesam.

Supermenu ne treba pojas za vezivanje.

Shvatio sam da ako to kažem dovoljno puta, ubediću svet da sam zaista najbolji.

Ne unište vas planine na koje se penjete, već kamenčić u cipeli.

Author Info (Documentation)