Citati o porodici

citati o porodici

Malo ih je, ne dam ih. Čuvam te retke ljude koji me znaju u dušu.

Sestra je ono biće koje će brata da brani od svih, pa i od njega samog.

Najljepši, najupečatljiviji ples, koji svaki muškarac može da doživi u svom životu je onaj kad ti priđe ta najljepša, najslađa dama na svijetu, kad svoja mala stopala stavi na tvoja i kad sa njom zaplešeš ples svog i njenog života.. I na kraju ti podari poljubac od koga se rasplineš, i još ti kaže…”ti si moj najbolji tata na svijetu!”

Čovek sve podnosi dok postoji neko vredan toga.

Imati brata znači imati osobu koja će te uvijek zaštiti i kojoj ćeš uvijek biti na prvom mjestu. Imati sestru znači imati osobu koja će te uvijek saslušati i koja će uvijek čuvati tvoju tajnu. Imati i brata i sestru znači biti najbogatija osoba na svijetu.

Previše smo zauzeti odrastanjem, da i ne primjećujemo da i naši roditelji stare. Pazi ih, voli, cijeni, pomozi im.. Jer jednoga dana to nećeš moći.

Bogat si tek kad imaš nešto što ne bi nikada mogao kupiti novcem.

Svi smo odrasli. Postali smo jači, čvršći, odgovorniji. Ali sigurniju i topliju ruku od one koja nas je vodila u vrtić nikada nećemo naći.

Ljubav je kada prespavaš na kauču, a probudiš se pokriven.

Detinjstvo je period kada nisi svestan zla ljudi. Dakle, najbolji period čovekovog života.

Sreća je trenutak za koji si poželeo da večno traje.

Svaka čast majkama koje su svoj život ostavile da bi izvele svoju djecu na pravi put. Svaka čast onim majkama koje su trpjele i pretrpjele grozne muževe kraj sebe, samo da bi svome dijetetu pružile svijetliju budućnost. Koliko njih krije suze, krije udarce od muža alkoholicčra, kockara, kralja ulice!? Koliko je puta baš tvoja majka snosila posljedice neke njegove kafanske tuče, izgubljenih para u kockarnici? Ali su stisle zube, obrisale suze i nama djeci uvijek poklonile poljubac ujutro za školu. Zato moj idol nikada neće biti ni u jednom časopisu ili na televiziji jer moj dom krije najvećeg mog heroja i idola, moju mamu.

Što se tiče vaspitanja roditelji, najbitnije je da decu naučite da bude dobar čovek.

Hiljadu nečijih srećnih časaka biće kao ovaj, ali ovaj nikada više. Hiljadu tuđih ljubavi biće kao ova, ali ova nikada više. Nikada: jedina konačnost. Prvi put znam šta je sreća, osjećam je, vidim, mirišem. Cio svijet i cijela vasiona, nas troje. Nikog drugog osim nas nema.

Ne smeta meni što moje vrijeme prolazi. Mene bole majčine bore i prosijede kose moga oca. Pa se budim i jedva čekam da im čujem glas. Da se uvjerim da nam je Bog dodijelio još jedan zajednički dan.

Meni nisu potrebne stvari da bi me usrećile. Potrebni su mi ljudi koje volim i koji me vole da bih se uz njih osećala srećnom. Potrebna mi je Ljubav, ona je nemerljivo vrednija od svih stvari. Ona je emocija bez koje ni ne živim.
Stvari… stvari nisu ništa. One su samo, eto – stvari.

Nijedan poklon majci nikada neće biti dovoljno dobar kao njen poklon tebi – život.

Pravu snagu ne gledaš po tome koga si pobedio, nego koga si zaštitio.

Volim te što si najljepša bajka i što si rođena da budeš baš moja majka.

Volite i čuvajte ono što imate, drugo sve već postoji.

Otac se poštuje jer je svojoj djeci vođa, cijeni se jer se brine i provodi sa njima vrijeme, i voli, jer daje djeci najvažniju stvar koju oni najviše cijene – sebe.

Nano, zbog tebe, ja imam uspomene za cijeli život.

Objasnit ću vam ulogu jedne sestre. Ona jeste k'o vazdušni jastuk. Kroz cijelu vožnju životom, ona je tu, ali je neprimjetna. Tek u slučaju da se desi neka nezgoda, ona iskoči i sačuva vas.. Ne dozvoljava da vas išta povrijedi.

Mjesto na koje uvijek možeš otići se zove dom. Imati nekoga ko te voli bez obzira na sve, zove se porodica. A imati to oboje zajedno, zove se bogatstvo.

Imaš samo jednu mamu i jednog oca. Bez obzira koliko te nekada mogu naljutiti, oni su jedini koju će uvijek biti uz tebe.

Majka je osoba koja može zamijeniti svačije mjesto, ali njeno niko ne može.

Jedini pravi prijatelji koje čovjek može imati su roditelji, ostali te kad tad izdaju.

Ženin najbolji prijatelj je njena majka.

Lako je tebi kad imaš brata, pa može da te štiti i brani. Kad se u dvorištu igrate rata, on uvek stoji na tvojoj strani. Od svih je bolji. Od svih je jači. Zato brat tako mnogo znači.


Author Info (Documentation)