Ludvig van Betoven izreke

Ludvig van Betoven izreke

Nema ničeg lepšeg nego približiti se božanstvu i na ljudsku rasu rasuti zrake.

Muzika je kao san. Onaj koji ne mogu da čujem.

Prava umetnost ostaje za večnost.

Ništa me više ne zgrožava, moram priznati, nego moje vlastite greške.

Šta si ti, ti si slučajnost rođenja; šta sam ja, ja sam koji jesam. Ovde postoji i postojaće na hiljade prinčeva; ali je samo jedan Betoven.

Bilo ko koji govori laž nije čista srca, i ne može napraviti dobru supu.

Šta sam ako se uporedim sa svemirom.

Hiljade zvukova, buke i oluje se nalazilo u meni dok ih nisam iskomponovao na papiru.

Odličan umetnik je najvrednije blago nacije.

Beethoven može napisati skladbu, Bogu hvala, ali ne može ništa drugo na ovom svijetu.

Glazba je posrednik između duhovnog i osjetilnog života.

Glazba bi trebala zapaliti vatru u srcima muškaraca, i donijeti suze na oči ženama.

Što sam ako se usporedim sa svemirom?

Glazba je otkriće veće od sve mudrosti i filozofije.

Oznaka krasnog čovjeka je: Ostati čvrst kada je u problemima!

Author Info (Documentation)