Daljina citati

daljina citati

Poljubac ovaj od srca ti šaljem i ovom porukom srce ti dajem, čuvaj ga kao da je tvoje jer ono kuca samo za nas dvoje!

Živi nemoj stati, voli ali ponos nemoj dati,život zna često zaboljeti…..ali imaj nade netko te voli, možda netko za tebe diše i upravo ti ovu poruku piše!

Neka ti ova poruka uljepša noć, a ova noć život! Sve najbolje želi ti neko tko te mnogo voli! Život je krataki puno boli, zato ga pokloni onom tko te voli!
Eh da mi je staviti usne na usne tvoje šaputati ti volim te najmilije moje. Bio bi to poljubac vreli ali uzalud daljina nas dijeli…

Život bez tebe od smrti je gori, ali još se nadam, još se srce bori za jedan djelić ljubavi tvoje jer još te volim medeno moje!

Proći će godine mnoge vrijeme će učiniti svoje, a ti ćeš zauvijek biti najdraže moje. Posto godine idu, život se brise ja te svakom trenutkom volim sve vise!

Ova daljina koja nas deli i nije važna,jer znam,na kraju ćemo oboje biti srećni,u najjačem zagrljaju koji će nas vezati zauvek.

Daljina nije važna, ako je ljubav snažna.

Kada je neko daleko od tebe,najgora stvar je što ne znaš da li mu nedostaješ ili te zaboravlja..

Daljina. Mrzim tu reč. Ispod istog smo neba,udišemo isti vazduh, gledamo isto sunce i isti mesec. Tako blizu,a tako daleko..

Jebena daljina.

Prokleta daljina što nas razdvaja..

Fuck distance-be here. :)

The distance makes our love stronger.

Daljina ti pomaže da shvatiš koliko ti je ustvari stalo do nekog.

Daljina nikada ne razdvaja dva srca kojima je stvarno stalo.

Ne uništava ljubav daljina,nego strah od daljine.

Nije bitna daljina. Ja te još uvek volim.

Daljina. Sastoji se od šest slova i mnogo boli.

Ko kaže da nas daljina deli? Ne deli nas niko i ništa. Daljina je samo reč i ne znači ništa. To te samo sprečava da vidiš,ali ne i da voliš. Komentari nisu mera da se ljubav meri s tim.

Telom daleko,srcem nikad bliže.

Ti nikad nežeš biti dovoljno daleko.

Dovoljno daleko za šta,mala? - upitao je.

Dovoljno daleko da te prestanem voleti.

Srce ne zna za vreme i daljinu. Srce zna samo kome pripada i gde treba biti.

Ne mogu više izdržati ovu ljubav na daljinu. Frižider se seli u moju sobu.

Sve što je srcu drago DALEKO je.

Prava ljubav daljinu ne poznaje.

Ti budi daleko. Ti samo budi daleko.

Daljina je samo izgovor.

Daljina je test ljubavi. Mnogi će pasti,ali za one koji ga uspeju položiti postoji samo jedan odgovor: "prava ljubav".

I kad nas hiljade kilometara budu razdvajale moje oči će gledati u daljinu i videti samo tebe.

Nekim daljinama pripadamo,nekim blizinama nismo suđeni.

Daleko si! Duge su tamne noći,al' mi ljubav daje snagu da izdržim u samoći. Daljina nas deli,a ljubav spaja. Tako mi je teško bez tvog zagrljaja.

Znaš, posle miliona sekundi daljine, poželim samo da podelim sa tobom blizinu i ćutanje. Da isprepletem prste sa tvojima, približim ti osmeh i upijem miris tvog parfema. I da te ljubim. Dugo. Da ti poljupcima ispričam koliko mi nedostaješ.

Bilo je večeri kada sam mislila da će mi srce stati od osećaja koliko mi nedostaješ. U suzama zaspim, ali kad ujutru otvorim oči, kao da si mi poslala neopisivu snagu s neba, da iskočim iz kreveta, i nastavim dalje sa osmehom! Kao da si tu! I jesi. U meni živiš i dalje.

Ni svi pjesnici svijeta ne znaju koliko srce može izdržati kad netko drag nedostaje.

Nikad nisam znala da će mi nedostajati nedostajanje nekoga. Ali eto, očigledno vremenu je trebalo samo malo vremena…

Samo zbog njega ljubav postoji. Užasno mi nedostaje.

Ti bi mogao biti sasvim zadovoljan načinom na koji mi nedostaješ.

Znala je da će joj nedostajati. Ali, opet imala je hrabrosti da kaže ’ Kraj ‘

Ima ta jedna vrsta nedostajanja, po meni najgora, kada dvoje ljudi sjede jedno pored drugog i nedostaje im ono što više nisu.

Daljina zove, daljino pusti me da vidim da li znam ili bar da pokusam.
Da vidim  drugi svijet na vrh se popenjem u more zaronim da te ne ostavim!

Čujem kako dišeš, kako pričaš, ali, shvati - daljina već odavno nema nikakve veze sa miljama i kilometrima..

“I šapnula mu je tiho…”Ej, meni daljina ne znači ništa.”

Kažu da daljina razdvaja ljude. Zašto je drugačije voljeti nekoga ko je pored tebe, ili onoga kome sunce izlazi u pogrešno vrijeme? Sami ljudi su jedini krivci za rastanke. Kilometri su samo izgovor. …

Opsujem daljinu i taj grad koji te drži, i ne da ti da budeš uz mene. Opsujem sve dane na kalendaru, osim onog jednog, označenog, osim dana kada ću te vidjeti.

Jedino cega smo oboje bili zaista svjesni je cinjenica da u trenucima kada se nismo culi, oboje smo osjecali neku uzasnu prazninu i ogroman nedostatak necega. Da, bili smo kao jedna licnost u dva razlicita tijela. Oboje smo shvatili da samo zajedno cinimo onu pravu i idealnu cijelinu. Sve je bez toga postalo nekako otkinuto, odsjeceno, nedovrseno.

Zelja da te vidim, zagrlim i poljubim je veca od svih kilometara koji su izmedju nas. Prokleti kilometri koji razdvajaju nasa tijela, koji onemogucuju da budemo kao svi ostali. Kao svi koji se vole,koji uzivaju u ljubavi . Neka su prokleti kilometri.Neka je proklet taj zid. Zid koji nas dijeli.

Postoje oni trenuci kada nam neke osobe nedostaju toliko da se čini da su negdje u blizini, a miljama su daleko. I nevjerovatno je kako nedostaju baš onda kad je sasvim nemoguće da budu tu.

Daljina. Mrzim tu riječ. Ispod istog smo neba, udišemo isti zrak, gledamo isto sunce i isti mjesec. Tako blizu, a tako daleko.. I priznajem, ljubomorna sam na one koji te mogu svaki dan vidjeti..

Daljina tako malo znači, kada se neko voli.” - Možda, ali opet znači. To je verovatno rekla neka budala, koja ni ne zna kako je kada je neko daleko, nije pored tebe. Kada ne možeš osetiti njegov miris,dodir, ne možeš ga poljubiti, pogledati ga u oči, ili se smejati zajedno s njjm. Kada ne možete šetati zajedno i držati se za ruke, ili se glupirati u nekom parku. Jednostavno ti fali, fali ti sve to s tom osobom, a najviše, fali ti ona. Pa zato, daljina ne znači, ona ubija.

Author Info (Documentation)