Poruke za laku noć

poruke za laku noć

Bilo gdje si, svjetlo ne gasi, ne zatvaraj vrata vec slusaj kucanja sata, a kad se kazajke spoje znaj da su s tobom misle moje. 

Ako te zvuk poruke probudi,ne budi se! okreni jastuk, ne ljuti se... zatvori okice, pokrij se... zamisli zelju opusti se sanjaj me i zaljubi se!

U tihoj noci dok srce strepi seti se mene moj andjele lepi, i ne ljuti se sto ti pisem jer bez tebe tesko disem i jos jednom ja te molim ne ljuti se sto te VOLIM. 

Sanjaj moje oci da te gledaju u tami,sanjaj da smo negde zagrljeni sami,sanjaj moje usne da te bude iz sna, sanjaj jer kraj tebe nocas nisam JA!!! 

Kad se po nebu raspu zvezdice i jedna proviri kroz prozor tvoj, zatvori svoje umorne okice i ljepo spavaj andjele moj! 

Kad se probudis jedne divne noci, ti pogledaj kroz prozor svoj i preko najljepse zvijezde primi poljubac moj!!! 

Sjeti se DA TE VOLIM u svakoj usamljenoj noci, pozeli me kraj sebe, mozda cu slucajno doci, mozda doletim i pokvarim ti snove, mozda ti podarim neke dodire nove...!?! 

Dok mirno uzivas, ti i ne slutis kako jedna nemirna osoba zuri neznanim stazama kako bi stigla do tvoje odaje misli i tiho ti porucila: Zelim ti laku noc. 

U kasne sate, duboke noci, kad su svima sklopljene oci, mislim na tebe, polako dremam, ne mogu da zaspim jer tebe nemam!!! 

Ako se probudis u ove sitne sate, znaj da neko misli na te. Ako te ne probudi zvuk poruke ove, spavaj andjele najljepse ti zelim snove...! 

Kad se noc spusti i zvijezde ugase, mislim na tebe jer nisi kraj mene, a ti si daleko i neznas koliko to boli, jer te moje srce ludo voli! 

Nocas tisucu zvezda nebom sja, a najljepsu od svih njih imam samo ja. Ti si moja zvijezda koja mi san uljepsava, moja ljubav koja sad daleko od mene spava... 

Nocas za tebe stihove pisem, nocas za tebe zvijezde brojim, dopusti da te poljupcem uspava, dopusti da ti kazem koliko te volim. 

Neka ti carobni veo divnih snova ulepsa noc kad u mekani krevet odlucis poci. Bogovi neka cuvaju andjela mog dok mu saljem poljubac iz srca svog. 

Kad otvoris oci pomisli na mene, kad legnes da spavas sanjaj mene, zauvijek ti duso Voli samo mene, kao sto ja mislim, sanjam i Volim samo tebe... 

Laku noc moja mala zvezdice, nek te cuva mjesec sa ulice! Nek ti njezno ljubi lice cijelu noc dok sja, mada bih taj mesec rado bila ja! 

Kad zvijezde zasvjetle u tamnoj noci i nestane dan, zelim ti sreco najljepsi san. Polako se gubim u tamnoj noci, pomislim na tebe i sklopim oci!!!Laku Noć

Laku noć srce moje maleno, poljubac ti šalje jedno srce vatreno, koje samo za tebe kuca i gori, a poručuje ti da te puno puno voli!

Ljepe snove ja ti želim i sanjaj šta ti srce tvoje najviše želi. Jer ja ti snove izabrati ne mogu, ali ti zato iz srca POLjUBAC poslati mogu.

Gdje god da krenem nešto mi fali, to si ti moj anđele mali. Laku noć i ljepi snovi, želi ti netko tko te mnogo voli!

Laku noć leptirice moja, sanjam te noćima, gledam te očima, a ljubav tvoju tražit ću svakog dana dok ti zlato moje ne budes shvatila da smo mi srca dva spojena u jednoga.

Kad u tisuću zvijezda razlije se nebo, kad mjesec sipa beskrajno srebro, kad tišina ubija sitne ponoćne sate, jedna osoba misli na te! Laku noć!

Poletjeli anđeli poput ptica, dotakli predivan osmijeh tvog lica, nek ponesu poruku na krilima bijelim, da ti najljepšu laku noć želim.

Spavaj kao da ne postoji sutra, zamisli kao da nema jutra, snivaj i sanjaj ljepe i slatke snove, i sanjaj mene medeno moje. Laku noć!

Svaki put kad se nad gradom spušta noć, teško mi je jer moram u prazan krevet poć, tada iz mog oka suza krene, jer ni ove noći, ljubavi, nisi pored mene… Želim ti laku noć!

Author Info (Documentation)