Poruke za dobro jutro

poruke za dobro jutro

Probudi se srce kad te nježno budim. Probudi se srce, želim da te ljubim. A poljupci moji ljepši su od sna. Probudi se ljubavi jer volim te ja. Dobro jutro.

Recept za današnji dan: jedan smiješak za doručak, puno smijeha za ručak, brdo veselja za večeru. Dobro jutro i uživaj.

Dobro jutro mojoj najvećoj ljubavi, osmijeh joj šaljem s poljupcem vrelim, šaljem ti ovo jutarnje sunce da ti obasja lik i da ti kaže: Volim te zauvijek.

Dobro jutro! Naručili ste buđenje? Podsjećamo vas da za ovu uslugu dugujete jedan poljubac. kamata je velika i zato na vrijeme podmirite dug.

Za dobro jutro šaljem ti srce sa jutarnjom rosom, da te volim šaljem ti cvrkut ptica, u tvoju kosu ti šaljem prve sunčeve zrake, a moji poljupci sa šapatom vjetra nek te jutrom miluju i nježno bude.

Rano je jutro a tebi se spava, trljaš okice i pada ti glava. Nije mi žao što te baš ja budim, lijep dan ti želim i puno te ljubim.

Ako još spavaš, probudi se. Ako si tužan, nasmij se. Ako te netko osvaja i za ljubav moli, ti mu reci da postoji neko ko te već jako voli. Dobro jutro.

Poruka dobro jutro nema jednostavno značenje kad je šaljem tebi, ona znači mnogo više od toga, znači da si ti u mojim mislima od samog jutra.

Sada kada vidim sunce da izlazi, mislim na tvoje lijepo lice i zrake sunca kako se lome na njemu, klize i miluju te kao moje ruke, i ljubomoran sam na zvijezdu koja nam život znači i ljut na daljine koje nas dijele. Dobro jutro ljubavi u srcu ti želim.

Otkako sam zaljubljen u tebe svako jutro ima smisla. Dobro jutro ljubavi.

Rano je jutro, a tebi se spava… Trljaš okice i pada ti glava… Nije mi žao što te baš ja budim, lep dan ti želim i puno te ljubim!

Jedan poljubac za dobro jutro ja ti sada šaljem, na usne ga stavi jer od srca ga dajem, toplinu njegovu oseti, jer ima zadatak da te na mene podseti.

Ti si još tu na usnama što gore, još si tu gde je srce moje, još si tu tečes mi kroz vene ti si još tu a nisi pored mene!!

Ne dam da te bude, jer želim da spavaš, da ne kvari niko ono što sanjaš... Tvoji su snovi lepši nego java, a sada tišina, moja duša spava!

Otvorim oči, ti pored mene, zatvorim oči, ti sa mnom. Zrak mi miriše na tebe, sunčevi zraci samo za tebe. Sve oko mene si ti, sve u meni si ti. Dobro jutro moja ljubavi.

Ako još spavaš, probudi se,  ako si tužan nasmeši se, ako te neko osvaja i za ljubav moli, ti mu reci da postoji neko ko te vec jako voli. Dobro jutro ljubavi!

Dobro jutro ljubavi prava, sa tobom u mislima meni se ne spava, htedoh da zaspem, uđem  ti u san, ali sad je kasno svanuo je dan.


Author Info (Documentation)