Čestitke za godišnjicu veze

čestitke za godišnjicu veze

Pogledah u daljinu, i svatih, naša veza sada je još čvršća, poput čelika, čvršća nego godinu ranije, jer vrijeme, vrijeme učvršćuje vezu. Jedina moja, hvala ti za sve što mi pružaš, neka nas nitko nikada ne rastavi i nek proslavimo još ovakvih godišnjica.

Godinu dana od sudbonosnog dana je proteklo. I sada sam još sigurnija da je to bio najljepši dan mojega života, dan kada sam shvatila zbog čega živim, zbog čega se svakoga dana iznova trudim dati sve od sebe. Sada shvaćam kolike si mi neizmjerne količine ljubavi, dobrote i podrške do sada podario. Hvala ti na godini dana veze. Prvoj u nizu mnoštva.

Hvala ti na ovoj predivnoj godini, na 365 dana neizmjerne ljubavi i sreće koju si mi podario. Bez tebe ne bih bila osoba kakva sam sada. Bez tebe moji snovi nikada ne bi bili ostvareni. Bez tebe moj bi život nio prazan.

Godišnjica veze je najljepši dan u godini jer se tada prisjećamo svih onih predivnih trenutaka koje nam je ljubav podarila, trenutaka za koje ćivimo. Unatoč svim problemima i nedaćama, naša ljubav je još snažnija. Hvala ti što postojiš, što sa mnom dijeliš svoj život.

Jednoga dana dogodilo mi se nešto o čemu sam do tad samo sanjala, što je iz temelja promijenilo moj život, moj pogled na svijet. Pojavio si se ti. Odmah mi je postalo jasno da taj trenutak nikada neću zaboraviti i uvijek ću ga se sa sjetom prisjećati. Naši prvi poljupci bude sjećanja u meni. Godina je dana protekla od toga dana. I danas, kada ga se sjetim, bio je to najljepši dan mojega života. Uz tebe, sigurna sam, bit će još i ljepših.

Život je čudesan, pronađeš li pravu osobu još je čudesniji. Protekla godina upravo je takva bila za mene, a sve zbog jedne osobe - tebe.

Kad sam te prvi put videla, zaljubila sam se u tvoj osmeh i tvoje prodorne oči.. Mislila sam kad si me prvi put poljubio da to neće potrajati. Kada si mi rekao da me voliš kao nikoga pre, znala sam da će ovo trajati i da ćemo slaviti mnogo godišnjica jer si ti za mene jedini,

Mislila si sigurno da se neću sjetiti jer sama znaš da loše pamtim datume. Međutim nikada neću zaboraviti dan kad mi je srce zamalo iskočilo iz grudi kada sam te poljubio. Srećna nam godišnjiva voljena.

Nikad pre nisam ni sa kim mogla izdržati dugo. Nikad dok tebe nisam upoznala. Stavio si dlan u moj dlan, osjetila sam i znala da smo jedno za drugo da sam spremna voljeti te dugo. Srećna nam godišnjica veze.

Ništa ljepše nema u životu nego naći nekoga sa kim možeš provoditi godine, čitav život, nekoga kome možeđ dati svu svoju ljubav i srce. Uz tebe sam postala ono šta treba da budem, uz tebe mi osmijeh ne silazi sa lica i uz tebe se osjećam potpuno. ''Cvijet treba sunce da postane cvijet, čovjek ljubav da postane čovjek.'' Srećna nam godišnjica.

''Ljubav je namirisniji cvijet'' koji sam pomirisala, ali samo uz tebe sam osjetila svu njenu ljepotu i uživala kao nikada dok te nisam srela. Želim nam da još mnogo godišnjica poslavimo i da se volimo kao i dosada.

Author Info (Documentation)