Prvoaprilske šale (SMS poruke)

prvoaprilske šale

Vaša slika koju ste poslali za playboj na žalost je odbijena, pokušajte sledeće nedelje u reviji Moj pas ili Masni playboy.

Volim kad me dereš, skineš sve sa mene, lomiš me na komade, lagano me ližeš i grickaš.. Ovo nema veze sa seksom, voli te tvoja milka sa keksom...
Čuo sam, da atomska bomba vredi milion dolara. E, da Bog, da ti jedna padne u dvorište!!

Još se nismo... A dugo nisam... A verovatno nisi ni ti... A mogli bi se jednom ja i ti... Onako divlje žestoko... Jako... NAPITI!!

Volim kad ne biraš mesto i vreme, kad si sa mnom noć i dan, kad me neprestalno posmatraš, kad me diraš gde se palim... Tvoj TV!

Žao mi je što sam te ostavila kada sam ti bila najpotrebnija, ali ti znaš da te ja volim najviše na svetu. Ljubi te tvoja pamet.

Tako lepo lice, takva figura, te tajnovite oči, zanosan pogled, seksi govor, poljubac kao u bajci, ali dosta o meni, kako si mi ti?

Falis mi cijeli dan. Jedva cekam da te vidim. Da udjes u mene. Da dodjem na tebe. Da spavamo zajedno i postanemo jedno. Voli te tvoja pidjama.

Hy! Kada bih ti poliznuo vrat, i kada bih stavio jezik njezno u tvoju slasnu rupu, odmah bi znao da si moja najdraza i najbolja.... flasa tuborga.

Na svijetu zivi 6 milijardi ljudi, 4 milijarde radi, 2 milijarde spava, 500 milijuna se bavi seksom, a samo jedna budala cita ovu poruku!!!

Volim kad udjes u mene malu, vlaznu... Kad udes prvo se najezis, a poslije ti je toplo i vlazno. Volis strcati u meni i po meni. Voli te tvoja - tus kabina.

Dragi, uzmi me i njezno dodiruj svojim prstima... Obozavam da mi sapuces na donju rupicu... I da me ponekad napunis do kraja... Voli te zauvijek tvoj mobilni aparat.

Prija ti moj dodir i njeznost kada se obavijam oko tvog tijela. Postoji li ljepsi osjecaj kada si ti gol, a ja na tebi. Voli te tvoja vjerna... deka!

Najprije cu skinuti tvoju svilenu kosuljicu, zatim te prisloniti na svoje tople usne. Potom te lagano kusati jezikom a tek tada staviti te u usta dragi moj bronhi.

Jedva cekam da ga uzmem od tebe, tako toplog i dugackog, pa da sa njega posisem sve bijelo i ljepljivo i da ga uzmem duboko u usta tako toplog. Oh moj slanac.

Dobit ces me kad se najmanje nadas, nasmijat ces se kad me vidis, pozeljet ces me opet, ja cu malo kasniti, cekaj me - TVOJA SMS PORUKA

Znas li kako se Crnogorac moli u avionu? Mili Boze koji jesi, ako se slucajno nesto desi, molim te ti udesi da se nadjem na stjuardesi.

Author Info (Documentation)