Najbolji citati iz filma "Lajanje na zvezde"

lajanje na zvijezde citati

"Veni, vidi, dozvoli, vici!!!"

-Što piljiš u mene?
-Odmaram oči,imaš dosta hlorofila.
-Pričaš koješta.
-Ne,misliš lupam ?
-Lupaš.
-To moje srce lupa za tobom,ja samo prenosim!
Danica: Zašto me tako gledaš?
Filozof: Kako zašto, ti si prirodna lepota moje zemlje.

Danica : Filozofe mi smo dva sveta.
Filozof: A ti nisi čula ?
Danica : ŠTA?
Filozof: Pa doći će do sudara svetova! :)

"Ja sam procitao mnoge vase knjige,kao sto su...slikanje!"

"Ahilova peta je kad neko ima ravan taban"

"Direktore, razredni nam je rekao da vam se javimo...
-Karte -Iza -Karte -Iza -Karte -Jedna molim!
-A za ostale? -Koje ostale? -Ove što su ušli pre vas?
-Ko sve ne ulazi pre mene..."

"Blago tebi.. -Zašto ? -Pa ti budućnost možeš dočekati skrštenih ruku..Na mojim leđima."

"Meni je najlakše poljupcem zapušiti usta, ajde, ajde ako smeš!!!"

"Gledao sam nebo iznad Himalaja... -I..? -Imaš oči boje krova sveta"

"Vidiš li sa kojim znanjem se ide u kafanu ?"

"A tebe ako još jednom vidim u kafani, prebiću te kao ...Mnjau, mačku!"

“Zašto me tako gledaš?
Kako zašto, ti si prirodna lepota moje zemlje.”

"Šta ste vi sinoć pili ? -Klekovaču. -Hemijsko poreklo? -Bajina bašta!"

"Umni rad je ništa prema fizičkom! -Profesore umni rad je fizički neizdrživ...
- Da see ošiišaš znaš!!!"

“Da ubijamo vreme na najprijatniji način u životu?”

“Danice pa ti tako lepo izgledas, pa jos ako se zaljubis u mene, pa ja necu imati izbora nego da popustim!”

“Neću ti reći ništa on onog što su ti dvadesetorica pre mene rekla.”

Author Info (Documentation)