Citati o snijegu

citati o snijegu

Mnogi ljudi vole snijeg. Ja mislim da je snijeg nepotrebno zamrzavanje vode.

Genij je Afrikanac koji sanja o snijegu.

Sunce je ukusno, kiša osvježava, vjetar nas učršćuje, snijeg je uzbudljiv; zaista, ne postoji nešto poput lošeg vremena, samo različite vrste dobrog vremena.
Savjet je poput snijega - što nježnije pada, to se duže zadrži, te dublje uroni u misli.

Eskimi imaju pedeset dvije riječi za snijeg, jer mi je on jako važan u životu. Isto toliko riječi bi moralo biti vezano i za ljubav.

Snježna guska ne treba kupanje da bi bila bijela. Isto tako, ni ti ne trebaš biti nešto drugo osim ti lično.

Korupcija je poput kugle snijega; jednom kada se zakotrlja, samo može postajati veća.

Dobiti jedan inč snijega je kao dobiti 10 centi na lutriji.

Mi gradimo kipove od snijega, a onda plačemo kada se oni počnu topiti.

Odmaranje na svojim zaslugama je poput odmaranja dok hodaš kroz snijeg. Začas ti se zamrači um i umreš u snu.

Snijeg je jako usamljen, ili da tako kažemo - dovoljan samome sebi. Ne postoji nijedno drugo vrijeme na svijetu kada se čini da je cijeli svijet sastavljen samo od jedne stvari.

Snijeg i adolescenija su jedini problemi koji nestanu ukoliko ih ignorišeš dovoljno dugo.

Jedan od najboljih razloga za imati djecu je da je to jedan od najboljih načina da se na najbolji način podsjetiš na neuporedive radosti snijega.

Bilo je dana kada sam bio sasvim bez vatre, kada sam jeo sirovo smrznuto meso i kada sam topio snijeg u svojim ustima zbog vode.

Januar nam donosi snijeg koji čini da naša stopala i prsti svijetle.

Ponekad sam znao naići na dijelove snijega na planinskim vrhovima u kasnom maju ili junu. Postoji nešto jako u pronalaženju snijeg u sred ljeta.

Odrastao sam misleći o snijegu kao o luksuzu koji moraš posjećivati.

Bio čist kao led i bijel kao snijeg, ipak nećeš izbjeći kleveti.

Ako tako među nama ne desi se nikad ništa, uvijek će mi draga ostati duša tvoja kao snijeg čista.

Mi smo kao stabla drveća u snijegu. Ona prividno stoje na površini snijega, i reklo bi se da se mogu pomjeriti kad ih čovjek lako udari. Ne, to nije moguće, jer ona su čvrsto povezana s tlom. Ali gle, čak je i to samo prividno.

Snijeg služi za snjegovića San je za to da se spava Jaje služi za pilića A šeširu služi glava Suza služi da se plače Da nazebu služe uši Usta služe za kolače A peć služi da se puši.

Odlaziš,čak i to činiš na profinjen način.U sobi tišina,samo neka pjesma na radiju,dopola izgorjela svijeća,a vani vrve pahulje snijega..

Dani se vuku, a godine jure čekaš jutro da otjera tugu i sve je više linija od snijega sve više želiš pobjeći od svega.

Što se grudva više kotrlja snijegom to se više oblikuje.Tako i čovjek dok se kotrlja životom.

Ako nismo zajedno po aprilskoj gazili travi sačekaćemo zajedno prve mirise snijega.

Bolje bi bilo da nismo budili snijeg iz sna djetinjeg, da nismo srebrne jelenske rogove šumom lomili.
Opet na snijeg miriše noćas je tuge najviše. Hodam po ledenim ulicama, a one još pamte sve o nama.

Kao snijeg, snijeg i vatra kao smijeh, smijeh i vatra ti i ja to smo sada ti si htijela kraj.

Ipak te dozivam nekad kad kiša pada na snijeg jer samo ja znam da voda topla voda otapa led.

Samo trebaš svjetlo kad je mrak,sunce ti nedostaje samo kada padne snijeg.

Mojim životom led je vladao,a u srcu snijeg je padao želio sam naći mir.

Zima je. Utopli se. Debelim ćebadima. Velikim džemperima. Vrućim napicima. Toplim rečima. Dugim zagrljajima. Iskrenim osmesima. Probudi toplinu u sebi i njom zagrej (svoj) svet.

Sjedila je na krevetu i gledala kroz zamagljeni prozor. Vani je bilo jako hladno. Bilo je hladno i oko njenog srca. Jedino što ju je grijalo bila je šalica vrućeg čaja. Sjetila se, znate. Sjetila se njega i svega što su imali. Zanemarila je onu suzu koja joj je skliznula niz lice, pravila se da je jaka. Uvjeravala je sebe da ga je preboljela, a duboko u sebi je znala da će još mnoge zime prolaziti i da će ga se uvijek sjećati uz suze i hladnoću oko srca…

Zima je oduvijek bila njezino omiljeno godišnje doba. Možda zato jer je poput nje, hladna i pomalo sebična. Nikad nije dopuštala da joj se neko suviše približi. A zapravo je ona nježna i krhka poput pahuljice. Slomi se na sitnicama.

Voljela je zimu, decembar i ovu hladnoću. Voljela je, jer samo to joj je ostalo od njega, ostalo da podsjeća na ono što je bilo, a kao da nije. Sama zima opisivala je njeno stanje. Poželjna, ali hladna. Takva je postala posle njega.

Nedostaje mi snijeg. Ne zbog zime, već zbog koraka ljudi koji su otišli.

U vrijeme sijanja uči, u vrijeme žetve podučavaj, a u vrijeme zime uživaj.

U dubini zime sam napokon shvatio da se u meni krije nepobjedivo ljeto.

Nikada ne možeš dobiti previše zime u zimi.

Ljudi me pitaju šta radim zimi kad nema bejzbola. Reći ću vam šta radim - buljim u prozor čekajući proljeće.

Ljudi ne primjete ni ljeto ni zimu kada su sretni.

Osmijeh je sunce koje tjera zimu sa čovječijeg lica.

Volim zimu i jesen, kada se može osjetiti koštana struktura pejzaža. Nešto leži ispod i cijela priča se ne pokazuje.

Kao što je sigurno da će proljeće slijediti zimu, tako će i prosperitet i ekonomski porast uslijediti nakon recesije.

U škotskoj postoje dva godisnja doba - juni i zima.

Nijedna zima ne traje vječno; nijedno proljeće ne preskoči svoj red.

Postoje samo dvije sezone - zima i bejzbol.

Zima nije godišnje doba. Ona je okupacija.

Mi se držimo svojih mišljenja kao da sve zavisi od njih. Međutim, naša mišljenja nemaju trajnost; poput jeseni i zime koji postepeno prolaze.

Borovi ostaju zeleni tokom zime, a mudrost tokom nedaća.

U zimu se razvodim, a u jesen se udajem. Prošlo je već petnaest godina otkako se udajem svake godine.

Pišite o zimi tokom ljeta.

Author Info (Documentation)