William Shakespeare citati

William Shakespeare citati

Vrijeme je stari sudac.

Novac je ključ koji otvara sva vrata.

Prigrli vrlinu ako je nemaš.

Ništa nije samo po sebi dobro, niti loše; ovisi samo što o tome mislimo.

Svijet je zanimljiv onoliko koliko smo mi radoznali.
Zlo koje ljudi čine živi i poslije njih. Dobro se, međutim, sahranjuje s ljudima.

Ne preziri kruh da jednoga dana ne bi skupljao mrvice.

Obilje i mir stvaraju kukavice. Nevolja je uvijek majka čvrstine.

Glazba, nužna hrana nas koji trgujemo ljubavlju.

Slušaj mnoge, razgovaraj s nekolicinom.

Vjera u radost gotovo je ista kao i sama radost.

Neka slušaju oni koji ne znaju vladati.

Svijet postoji i negdje drugdje.

Promisli prije nego što nešto kažeš.

Pribavi sebi staklene oči i gradi se, poput podlog političara, da vidiš ono ne vidiš.

Kada imaš sve, ne vidiš ništa; progledaš tek kad nemaš ništa.

Ljubav ne gleda očima već dušom; zato je i krilat Amor na slikama slijep.

Moja je dobrota bezgranična poput mora. Moja je ljubav jednako duboka. Što više dajem tebi, to više imam sam, jer oboje smo beskonačni.

Ako nekoga mrzi mnogo ljudi, on mora da je dobar čovjek.

Moja čast je moj život, oboje su u jedno srasli; uzmete li mi čast, moj život niste spasili.

Ako nas ubodete, ne krvarimo li? Ako nas škakljate, ne smijemo li se? Ako nas otrujete, ne umiremo li? A, ako nam učinite zlo, nećemo li se osvetiti?

Najbolje što čini junaštvo jest opreznost.

Pokazuj manje nego što imaš, govori manje nego što znaš, posuđuj manje nego što možeš.

Dobre izreke i dobre večere. Bilo bi još bolje kada bi ih se dobro držali.

Naše su sumnje izdajnici zbog kojih često gubimo tamo gdje bismo mogli pobijediti, jer bojimo se pokušati.

Vlast zasnovana na strahu nije sigurna; strah se povremeno pretvara u mržnju.

Mnogo vode istroši i kamen.

Glupak za sebe misli da je mudrac, a mudrac za sebe znade da je neznalica.

Duša je radost u samome činu.

Slava je poput krugova na vodi – snaga im se smanjuje sve dok se ne izgube.

Ljubav se rodi, živi i umire u očima.

Život je put u neizvjesnost.

Stvari nisu ni dobre ni loše. Samo ih razmišljanje čini takvima.

Dobar je glas tašta i lažna opsjena koju često stječeš bez zasluga, a gubiš bez krivnje.

Uskladi radnju s riječju i riječ s radnjom.

Nema većega mraka od neznanja.

Na jezik svoje misle ne stavljaj.


Author Info (Documentation)