Citati o samoći

citati o samoći

Samoća oživljava, izolacija ubija.
Joseph Roux

Ako ste usamljeni kad ste sami, u lošem ste društvu.
Jean Paul Sartre

Praznina je svemoguća jer sadržava sve.
Lao Tse
U samoći um dobiva snagu i uči kako da se osloni na sebe.
Laurence Sterne

Jak čovjek je najjači kad je sam.
Friedrich Schiller

Samoća je raskoš bogatih.
Albert Camus

Talent se stvara u samoći; karakter u društvu.
Johann Wolfgang von Goethe

U samoći bijedni osjeća svu svoju bijedu, veliki duh svu svoju veličinu.
Arthur Schopenhauer

Mislim da je veoma važno provoditi ponekad vrijeme sam. Treba znati kako je biti sam i naučiti neovisiti o drugim ljudima.
Oscar Wilde

Ja živim u obliku samoće koja je bolna u mladosti, ali ugodna u godinama zrelosti.
Albert Einstein

Samoća citati

Moram biti mnogo sam. Što god sam uspio učiniti, samo je rezultat osame. Strah da se vežem, da se pretočim. Onda više nikada nisam sam.
Franz Kafka

Kad vas izolacija gadno pritisne, osjetite je kao da se prema vama kotrlja kamena stijena neizvjesnog.
Paul Cezanne

Jake strasti stvaraju se u samoći. U prezaposlenom svijetu nijedna stvar nema vremena ostaviti duboki dojam.
Henry Home

Osamljenost je duši korisnija nego sve društvo ovoga svijeta.
Sv. Tereza Avilska

Samoća razotkriva gubitak ljubavi, ona je nešto što ugrožava naš najintimniji uvjet življenja.
Joseph Ratzinger

Moja samoća postala mi je udobna, bila je najsigurnije mjesto koje sam poznavao.
Barack Obama

Usamljenost nije u tome što smo sami, nego u tome što ne postoji ništa za čim čeznemo.
Marie-Henri Beyle Stendhal

Ako te svi ostave i otjeraju silom, te ostaneš sam, padni na zemlju i ljubi je, pokvasi je svojim suzama. I zemlja će donijeti plod od tvojih suza, mada te nitko nije vidio ni čuo u tvojoj samoći.
Fjodor Mihajlovič Dostojevski

Author Info (Documentation)