Augustin Tin Ujević citati

Augustin Tin Ujević citati

Oko nas slutimo zamke i crna djela himbe, jazove opasnosti iza živica riječi.

Stvari su mjerilo vida, a san je njihova sjena.

Ljudi su dorasli da se obračunavaju s drugim ljudima, ali ne s problemima.
Kako sam bio velik, kad sam bio malen!

Ko sam i što sam, što ću, koga volim, što tražim, kuda idem, za čime lutam? Uzaludno nebo za odgovor molim, uplašen sobom svoje suze gutam, tajanstveno stvari i života zebe, ne poznam ništa, a najmanje sebe.

A što bih jedino potomcima htio razmijeniti u baštinu – bila bi vedrina.

Vino moraš piti tako da ti razbuđuje svijest, a ne da je gasi.

Tin Ujević izreke

Vrijednost rada čovjek najbolje osjeća onda kada je lišen slobode da radi.

Radost ću svoju saopćit svijetu, ali bol moj neka ostane za me. Neka se braća ogriju na mome žaru, ali tajnih suza ne povjeravam nikome.

Književnik piše, a političar otpisuje.

Kako da razumijem čovjeka koji se ubio zbog jedne žene? A ostale?

Ljubav nije slobodna, ona je ropstvo po definiciji.

Bogatog idiota svi nazivaju bogatašem, a siromašnog idiota uvijek idiotom.


Author Info (Documentation)