Al Capone citati

Al Capone citati

Kapitalizam je ozakonjeni “reket” vladajuće klase.

Svoju sam organizaciju izgradio na strahu.

Više možete postići s lijepom riječi i pištoljem nego samo s lijepom riječi.

Ja sam kao svaki drugi čovjek. Sve što radim je ispunjavanje željenih zahtjeva.
Moji reketi su pokrenuti strogo na Američkim linijama i kao takvi će i ostati.

Sada mi je jasno zašto tigrovi jedu svoje mlade.

Prohibicija nije napravila ništa osim probleme.

Glasuj rano i glasuj često.

Kada ja prodam alkohol to nazivaju švercanom robom, a kad ga prodaje gospoda na Lake Shore Driveu aveniji onda je to gostoprimstvo.

Nemojte misliti da je moja ljubaznost znak slabosti. Ja sam ljubazan prema svakome, ali kada je neko neljubazan prema meni, slabost nije ono po čemu će me pamtiti.

Author Info (Documentation)