Ljubavne SMS poruke

ljubavne sms poruke

Kada si blizu ljepše je sve, nemoj odlaziti jer volim te. Dođi još bliže želim te kraj sebe, da čuješ moje srce kako kuca za tebe!

Jedino sam tebi htjela mladost dati. Jedino sam tebe htjela svojim zvati. Žurio si drugoj u danima sunca, ne tražeći nikad put do mog srca. Sve je sada prošlost, sve su samo sjene, ali još te tražim požuri do mene.
Nikada, nikada nećeš naći oči kao moje, ni jedne ne čitaju tako dobro tvoje, ni jedne ne umiju da ti osmjeh ukradu i kada srce gubi posljednju nadu.

Ljepota je prolazna, a život kratko traje, sve što imam srce moje tebi daje: Uzmi moju ljubav jer ono zna samo jedno: ništa na ovom svijetu tebe nije vrijedno!

Ako nas drugi mrze, ako nam žele kraj pravi se da ništa ne znaš, tako ću i ja. Ne slušaj druge, bas tada voli me jače, neka dušmani vide da nam ništa ne znače.

Ti si razlog sto postojim, ti si razlog sto sam tu. Ti me držiš iznad vode, ti si mir na jastuku. Ti me gasiš kada gorim, ti me tjeraš da se borim, kad mi dođe da se predam, ti si razlog sto se ne dam.

Da čovjek osjeti ljubav nije nimalo lako, a srce je malo pa u njega ne može svatko. Ti sad razmisli zašto tebi ide ovaj stih, zašto te srce odvaja od svih?

Daj mi svoje usne da nad njima gorim, daj mi svoje usne vidiš da te volim, daj mi svoju dušu da bude samo moja, daj mi svoju ljubav sudbina sam tvoja.

Moje misli tebi šaljem, što te volim se ne kajem. U mislima tebe ljubim, sve dok glavu ne izgubim. Misli su mi sad pri kraju, želim te u zagrljaju.

Nisam pjesnik da pjesme pišem, niti vrijeme da bol brišem, nisam više dijete, nisam još ni žena, al dobro znam da sam zaljubljena.

Šapnut ću ti nešto lijepo, nešto slatko, sitno, snažno. Hajde kad te molim, šapnut ću ti da volim.

Ti si ljubav mog života i jedan prekrasan dan, ti si moj život i moj san. Ti si moja pjesmica koju slatko pišem, ti si jedini razlog zbog kojeg dišem.

Ne znaš ti mene i sve moje čari, samo mi jedno veče podari. Sve moje tajne nosim sa sobom, bas mi se noćas ljubi sa tobom.

Kad sam s tobom ljepši mi je dan, kad te sanjam slađi mi je san, kad te volim mirišu mi jutra, kad te ljubim ne mislim na sutra.

Koliko u ovoj noći ima minuta, toliko bih tvoje usne poljubio puta. Koliki su kilometri što nas dijele, toliko te noćas moje usne žele!

Kada se probudiš ujutro, otvori oči i pusti neka ljubav tvoje srce vodi, jer kad Sunce ujutro obasja planetu sjeti se da imaš najslađu curu na ovome svijetu.

Kad pročitaš ovu poruku ti pomisli na mene kako me srce steže, otkad tebe znam sve me za tebe veže. Tvoje ime u srcu nosit ću, i dok živim tebe voljet ću.

Daljine razdvajaju ljude, zbog njih se tuguje i place, ali onome tko doista voli daljine ništa ne znače.

Ako me pitaš za srce uzmi ga, ako me pitaš za život dat ću ti ga. Ali nikad ne traži da odeš od mene, jer umjesto krvi tečeš mi kroz vene.

Ti si svjetlost u daljini, tihi zvuk u tišini, moja java i moj san, svaka noć i svaki dan. Samo tebe volim i o tebi snivam, jer ti si mi ljubavi sve što imam.

Ti si moje srce sto me jutrom budi, ti si moja nada za ovaj život ludi, ti si ono jedno do čega mi je stalo, i da te imam cijeli život bilo bi mi malo.

Samo uz mene budi, život nam sreću nudi. Volimo se jako, i sve do život traje neka bude tako.

Ako je grijeh sto te volim neka mi se to nikada ne oprosti...

Ako je ljubav droga, onda sam ja najveci narkoman!

Ako me ikada budes izgubio, potrazi me u vrtlogu vremena, jer sam se vjerojatno tamo izgubila - trazeci tebe!!!

Ako me ikada budes napustio... smijem li onda poci sa tobom??

Ako me ikada budes ostavila ostavi me na kisi da ne placem sam.

Ako me ikada zaboravis, ne zaboravi da zaboravljeni nikada ne zaboravljaju one koji su ih zaboravili!

Ako me volis, ne pricaj nikome. Ako me zelis, ne daj me nikome. Ako me ljubis, ljubi me njezno. Ako ni jedno od toga nije, vrati mi srce, oprosteno ti je!!!!

Ako negdje postoji sjaj onda je on u tvojim ocima. Ako negdje postoji bol onda je to zivot bez tebe. Ako je itko na ovom svijetu voljen onda si, vjeruj mi, ti!

Ako nekog iskreno volis, nemoj ga zeznut, znaj da to boli.

Ako netko uspije na suncu kockom leda ispisati tvoje ime, onda cu mu priznati da te voli vise od mene!!!

Ako odem u nebo prije tebe, na svaku zvijezdu cu napisati tvoje ime, tako ce svi andjeli znati koliko mi znacis...

Ako postoji sjaj on je u tvojim ocima, ako postoji radost to je susret sa tobom, ako postoji tuga to je zivot bez tebe, ako je itko voljen to si ti!

Ako se ikada pozelis javiti, javi se, sve je ostalo isto i broj i adresa...samo mi je ime promijenjeno, jer otkad si ti otisao iz mog zivota, moje ime je tuga.

Ako si daleko nista ne smeta, vjecna ljubav ostaje i da si nakraj svijeta.

Ako te ikada budem zaboravila bit ce to posljednji dan u mom zivotu...

Ako te gnjavim zovi 92, ako te prestrasim zovi 93, ako te povrijedim zovi 94, a ako me zelis nazovi moj broj

Ate zaboli proslost na mene pomisli bar, jer bili smo bili nekad najljepsi par...

Ako ti gorko zaplace oko, ako te netko povrijedi duboko, ako ti ikad zadrhti dusa, ako nema tko da te slusa, ako ikad vrisnes u snu nazovi me i JA BIT CU TU.

Ako treba ugasit cu svijecu i sunce i mjesec i zvijezde. Ako treba porusit cu mostove, unistiti proslost, otici u nepovrat samo zbog tebe.

Ako volis nemoj kriti jer nije zabranjeno zaljubljen biti.

Ako voljeti znaci zivjeti, onda voljeti tebe znaci zivjeti vjecno.

Ako zadrzis ovu poruku - VOLIS ME, ako je ignoriras - OBOZAVAS ME, ako ne odgovoris - ZELIS ME, ako odgovoris - NE MOZES BEZ MENE...

Andjele, sklopi okice i u tami noci pronadji svjetlo mjesecine da ti obasja snove i u njih dovede one zbog kojih se vrijedi sutra buditi!

Baci casu visoko, past ce na tlo. Baci kamen u vodu, dodirnut ce dno. Baci granu u vatru, izgorjet ce sva. Baci mene od sebe, umrijet cu ja.

Bez tebe je sve nista, a sa tobom je nista sve!

Bila bih postelja u kojoj spavas i jastuk na kojem se budis, zvijezda koju sanjas, suza kada places, osmjeh kad se smijes, usinila bi sve samo da sam uz TEBE!

Bog je svim andjelima dao krila osim tebi, jer nije zelio da mu najljepsi odleti!

Bori se za srecu, za ono zelis. Ono sto mnogo ti znaci, nemoj dijeliti. Ne brini za druge, jer drugi ce se snaci, ali ljubav poput tebe tesko je naci.

Citam knjigu, a oci mi suze, mislim na tebe, sto mi srce uze!

Ljubomorna jos sam na svaki pogled tvoj i nesrecna jer sada ti pripadas njoj. I dobro znam da sada kasno je za sve, ali i dalje zelim da je isto kao pre!

Poljubac ti saljem najljepsi na svjetu nek dode do tebe ko prica u letu,nek se vrati meni sa poljupcem tvojim i nek se smiri nemir u grudima mojim!

Lako je biti upisan u necijem imeniku,tesko je biti upisan u necijem srcu...Lako je suditi o greskama drugih,tesko je priznati svoje...Lako je raniti nekoga ko nas voli,tesko je zaceliti tu ranu...Lako je oprostiti nekom,tesko je moliti za oprostaj...Lako je sanjati tesko je ostvariti svoje snove...Lako je moliti se,tesko je pronaci Boga u malim stvarima...Lako je reci da volimo,tesko je to pokazati...Svaki dan lako je primati... A,tesko davati..

Tek onda kada nekog prihvatimo onakvog kakav je zapravo,i kada zavolimo sve njihove mane i ne ocekujemo vise odo noga sto pruzimo,tek tada cemo moci da kazemo da smo naucili da volimo...

Čudno je kako je život prazan... Kada jedna osoba nije tu... Ili kada živiš među toliko ljudi... A misliš samo na nju...

Zašto zatvaramo oči kada plačemo? Kada sanjamo? Kada se molimo? Kada se ljubimo? Zato što znamo da najlepše stvari ne možemo videti nego ih osećamo srcem ♥ !

Nekada moraš otići, da vidiš ko će doći za tobom. Nekada moraš pričati tiše, da vidiš ko te sluša. Nekada se moraš potući, da vidiš ko je na tvojoj strani. Nekada moraš donosti pogrešne odluke, da vidiš ko će ih ispraviti. NEKADA MORAŠ VOLJENOJ OSOBI DOPUSTITI DA ODE, DA VIDIŠ DA LI TE VOLI DOVOLJNO DA SE VRATI ♥ !

Kao more što se njiše, kao kapi kiše, kao vjetar što lagano puše, kao zaljubljene duše, kao što srce voli i za ljubav moli, kao što Sunce sja, tako te ljubavi volim ja.

Ljubav je plamen, tvrd ko kamen. Ljubav je sreća, a ti si moja ljubav najveća. Daljina nas dijeli, a ljubav nas spaja, tako mi je teško bez tvog zagrljaja.

Ti si osmjeh za moju tugu i sreća za nesreću ludu. Ti si ptica u visini neba, ti si cvijet u santi leda. Ti si za mene i mnogo više, nego što se može da napiše?

Daleko si od pogleda, ali od srca nisi, jedino sto mi nedostaje znaj ljubavi ti si.

Često se pitam na kojoj strani kreveta spavaš, poželiš li ikada da budem pored tebe? Da dijelimo postelju meku, čisto onako da imaš sa kim otimat se za deku?

Jedino ti znaš sto mi treba, tvoj topli osmjeh i ljubav do neba. Jedino ti možeš to da mi daš, zato te i volim samo da znaš.

Srce svoje ne daj nikom, ni po koju cijenu, samo onom tko ti daje svoje u zamjenu. Idi stazom ljubavi i negdje se smjesti, ja ću istim putem, pa ćemo se sresti.

Ovaj sms još je jedan u nizu, al pomaže mi da te osjetim blizu. Udaljeni smo mnogo, možda i previše, al do tebe mi je stalo najviše.

Očima me začaraš, poljupcima obaraš, ljepotom zavodiš do ludila dovodiš. Pokloni mi sebe i tad ću da se smirim, jer ovako bez tebe ne mogu da živim.

Ja imam snove u njima si ti, ja imam jednu želju za tebe ljubavi, ja imam snagu, ja ću da se borim, ja imam razloga što baš tebe volim.

Bila bih postelja u kojoj spavaš, i jastuk na kojem se budiš, zvijezda koju sanjaš, suza kada plačeš, osmjeh kada se smiješ, učinila bi sve samo da sam uz tebe.

Živi, nemoj stati, voli, al ponos nemoj dati. Život često zna boljeti, imaj nade netko će te voljeti. Možda netko za tebe diše, i upravo ti poruku piše.

Volim tvoje oči, volim tvoj glas, volim one noći što spojiše nas, volim kad me ljubiš i kada si kraj mene, volim sve trenutke s tobom provedene.

Ti si svjetlost u tami života, ti si mojoj glazbi jedina nota, ti si beskrajna tema za moje sne, ti si moj život i moje sve.

Možda previše tražim, a malo dajem, možda previše pričam, a malo kažem, možda previše maštam, a malo shvaćam, možda se malo borim, al te jako volim.

Ljepota je prolazna, život kratko traje, sve što imam moje srce ti daje. Uzmi moju ljubav, jer znam samo jedno - sve na ovom svijetu tebe nije vrijedno.

Ovu poruku ti šalje osoba koja je malo praktična, malo romantična, za ljubav fantastična, koja ponekad zaboravi na sebe, al uvijek misli na tebe.

Lijepo je znati da postojiš u mom životu. Nije bitno ni koliko, ni od kada, a ni zašto. Lijepo je otvoriti oči i jednostavno znati da si blizu.

Mnogi su mi ljubav priznali i kažu da zbog mene pate, da volim tebe nikako da shvate, al nitko nema ni dio srca moga, jer ću tebe voljet do kraja života svoga.

Prvi put noćas kažem da te volim, da te moram naći i na kraju svijeta. Prvi put noćas kažem da te želim, kao vodu zemlja suha usred ljeta.

Mala ribica morem pluta, vesela ptica nebom luta. Nitko ne zna što traže, možda nešto njima najdraže. To nešto imamo svi, a za mene to si ti.

Dugogodišnja ljubav pretvara se u naviku, dugogodišnja mržnja u opsesiju, dugogodišnji rat u agresiju, a ja 5 minuta bez tvoje poruke padam u depresiju.

Pogledaj na sat i sve će ti biti jasno, nitko nikom ne šalje poruku ovako kasno, to rade oni kojima je stalo, a zašto ja to radim razmisli malo?

Ako te boli duša i tijelo, ako te nešto nije htjelo, ako te slome lutanja duga i srce zarobi tuga, ako ti netko ukrade sreću, vjeruj mi ljubavi ja te izdat neću.

Pruži mi ruku, zagrli me u tami. Želim biti s tobom, želim da smo sami. Više od svega ja te volim, jer ljubav se zove imenom tvojim.

Pliva pače po vodi, tko ti piše pogodi. Ja ne pišem ime svoje, kad pročitaš znat ćeš koje. Srce kuca, duša diše, tko te voli taj ti piše.

Ne brini se u meni goriš, čuvat ću te nemoj da se bojiš. I dušu da mi uzmu, i ovo malo sreće, al tebe iz mog srca nitko uzet neće.

Ljudi kažu da je ljepše živjeti u raju, a ja kažem da je ljepše u tvom zagrljaju. Možda sam grešnik pa ne stignem do raja, zato me nikad ne pusti iz svog zagrljaja.

Želim te imati za vremena duga, ne dozvoli da naša srca razori tuga. Srce mi je maleno, ranit ga je lako, al je dosta veliko da te voli jako.

Volim da te diram, da gledam, da te nerviram, da ti mozak ispiram. Volim da te mazim, pazim, razmazim, da te zarazim. Ne volim da te molim, ali volim da te volim.

Dok zeko vozi avion, šaljem ti poljubaca milijon. Dok zeko u rupi zebe, ja mislim na tebe. Al zeki se mnogo štuca, moje srce za tobom kuca.

Vojim te odavde pa do puževe kućice, pa do neba, pa na nebu pjobušim jenu maju jupicu, pa još goje, do visina, pa još više, vojim te znaš kojiko? Najviše.

Spavala bih sa tobom na dan ili dva, onda nek i umrem neću žalit ja. Ljubila bih tebe nježno kao cvijet, svašta meni grešno pada na pamet.

Ljubit ću te slatko da me dugo pamtiš, ako ikad odeš meni da se vratiš. Voljet ću te tako da se ljubavi čudiš, ako ikad odeš za mnom ćeš da ludiš.

Poslat ću ti vjetrom poljubac blag, da znaš da ima netko u mom srcu drag. Ti uzdahni da zauvijek ostane tu, jer ja sam sa tobom u dobru i u zlu!

Oči tvoje smeđe boje, zarobile su srce moje, pa mi srce neda mira, uze boje i list papira, da ti napise rijeci ove: JA TE VOLIM NAJSLAĐE MOJE!

Podijeli sa mnom dobro i zlo; imaš li snage da učiniš to? Ne tražim ljubav za dan ni dva, za cijeli te život želim ja.

Anđeo noću stalno me zove, anđeo noću dolazi u moje snove, anđeo me želi samo za sebe, al ja neću njega hoću tebe.

Volim kad sam tužna pa me ti razveseliš, volim kad sam u strahu pa me ti ohrabriš. Volim kad si tu pored mene, da ti mogu reći sve moje tajne i uspomene. Volim te.

Daj mi svoje usne, da nad njima gorim, daj mi svoje usne vidiš da te volim. Daj mi svoju dušu da bude samo moja, daj mi svoju ljubav sudbina sam tvoja.

Srela sam te kad te nisam tražila, upoznala kad sam se najmanje nadala, zavoljela kad to nisam smjela, i izgubila kad sam te najviše voljela.

Kad kažem da te volim to ništa novo nije, kad pitaš koliko, više nego prije. Daleko do beskraja, visoko do neba, najviše na svijetu i još ako treba.

Živi jedan mali meda, koji voli da te gleda, i svaki put kad se budi čeka trenutak da te ljubi. Zbog tebe bi zanemario cijeli svijet, jer najviše voli tebe, pa med.

Lijepe su zvijezde u pola noći, a još ljepše tvoje oči. Budi noćas zvijezda sjajna, moja mala slatka tajna, budi radost i ljepota, budi dio mog života.

Ostavljam te zauvijek, to te lažem. Voljet ću te iskreno sad ti istinu kažem. Budi sa mnom nemoj da se šališ, priznat ću ti nešto sad mi puno fališ.

Nikad nikom nemoj reci tajnu koja te boli, nikad nemoj nikom reci kog ti srce voli, jer ljudi su zli dirnu ce ti ranu koja te boli, uzece ono sto ti srce voli.

Volim osmjeh na tvom licu, volim tvoja oka dva, volim usne željne poljubaca, ustvari samo tebe volim ja!!


Author Info (Documentation)