Čestitke za 8. mart

čestitke za 8.mart

Na ovaj praznik uživaj u sreći, neka ti ljubav bude saputnik najveći, nek ti sve lepo kroz život šparta ne samo ovog, već svakog 8.MARTA.

Mnogi će ti poželeti brdo lepih stvari, ali će se malo njih potruditi da to ostvari. Ja ti želim samo onoliko, koliko je potrebno da budeš srećna.. SREĆAN 8. MART

Šaljem ti zvezdu najlepšeg sjaja, šaljem ti puno sreće bez kraja, šaljem ti ljubavlju ispunjen san i najlepše želje na današnji dan! SREĆAN 8. MART

Neka ovaj dan bude samo tvoj, neka sunce samo za tebe sija, ne zato što si žena već zato što si jedinstvena od svih drugačija.. SREĆAN 8. MART

Još lepša vam jutra svitala, pesma vam u susret hitala...ljubav vas u zivot pratila za sva dobra, dobrim vam se vraćala...svim DAMAMA SRETAN 8.MART!!!

Da budeš puna kao brod, da sve muskarce bacaš na pod, mi smo ribetine, oni su škart, srećan ti ženo osmi mart!

Mi smo žene zmajice, Rođene ko kraljice anđeli nas stvorili da bi muške lomili zbog nas su pesme pevali, ponos gubili, vodili rat i zato ti SRECAN OSMI MART!

Muskarci postoje zato da stvaraju zenama uspomene. Dozvoli da ti to dokazujem svakog dana, posebno ovog. Srecan Ti praznik!

Moje su zelje danas okrenute ka tebi, u tvome srcu moje je mesto. Znam da me volis od samog starta, alI najvise na dan 8. marta.

Još lepša vam jutra svitala, pesma vam u susret hitala...ljubav vas u životu pratila za sva dobra,dobrim vam se vraćala...svim DAMAMA SREĆAN 8.MART!!!

Da uvek budes luda, da osmeh nosis svuda, da ti nikad ne fali para, da te ne zezne neka budala, jer mi smo najbolje za sva vremena, ma srećan ti Dan zena!

Ovo je slatka poruka, pisana slatkim slovima u jednom slatkom danu i koja je poslata u najsladjem minutu i može je dobiti najsladja osoba na svetu. Srecan ti 8 mart slatkišu.

Pruži mi ruku da te odvedem gde se i tužni smeju. Podji sa mnom gde oblaci sreće večito greju. Pusti da ti pokažem kako andjeli dišu i kako oni volim te pišu. Srecan Ti 8. mart.

Hoću da svakog dana me voliš da svaki korak za mnom ponoviš, da mi sve s tobom bude kao san, a ne samo taj osmomartovski dan.

Neka ti svaki sledeći dan bude bolji,neka sve bude po tvojoj volji, i kada pada kiša nek tebi sija sunce. Sretan ti 8 mart.

Neka ti sreća postane stvarnost, nek ti zdravlje postane trajnost, nek te ljubav u srcu greje i nek se ostvare sve tvoje želje. Srecan osmi mart.Cveta ruža usred žita, ljubim onu koja čita, ljubi i ti onog ko šalje, pa nek ruža cveta i dalje!!! Srecan ti 8. mart.

Da budeš puna kao brod, da sve muškarce bacaš na pod, mi smo ribetine, oni su skart, srećan ti ženo osmi mart!

Ne postoji žena samo da se zove tako, ne postoji žena da se zaboravi lako. U životu postoje samo žene prave, a takve kao ti svoj dan slave. Srećan ti 8. mart!

Ti ženo, koja si ispjevana sa najljepšim stihovima svih vremena, ti ženo koja si bitke bila i na čelo države stala,ti ženo koja djecu rađaš i dom svoj vjerno čuvas jer, ti si stup bez kojeg se nemože.Zato danas dižem ovu času u čast tvoju. Veličanstvena ženo Sretan Ti osmi mart!

Cvijeta ruža usred žita, ljubim onu koja čita, ljubi i ti onog koji šalje, pa nek ruža cvijeta dalje.Sretan dan žena.

Danas je poseban dan za djevojke kao što si ti.Što god poželiš neka ti se ostvari.Zdravlje i sreća neka je sa tobom i sretan ti 8 mart.

Daješ mi cvijet a, ja hoću kuću na kat i skupi sat.Danas je moja pobjeda,danas je 8 mart..

Ne daj Bože da je nema..... Majko sretan ti Dan žena!

Budi ponosna što si žena, mudra i dostojanstvena! Lepa, topla, hrabra, a nežna važna i neizbežna. Po srcu ujedno i slaba i jaka, uloga naša nije laka. A ko još lake stvari ceni!

Ova poruka prenosi sreću i dobro raspoloženje! Makar na trenutak uživaj u osećanju da neko uvek misli na tebe. Srećan 8. mart!

Srećan ti Međunarodni dan lepih uspešnih i inteligentnih žena. Ukoliko neku poznaješ prosledi dalje. Nazad ne moraš, za sebe znam!

Ispuni godine životom, a ne život godinama, i ne dozvoli da te uz osmeh i poklon prevare u trenu i samog osmog marta cene kao ženu! Srećan 8. mart.

Sa osmehom anđela, sa srcem borca, najlepše stvorenje velikog tvorca, nežna kao srna, jaka kao stena, jedinstveno biće zvano – žena! Sa novom porukom Srećan Vam, drage moje 8. mart!!!

Danas svaki muškarac škart čestita ženi 8 mart. Ja ću te samo poljubiti, neću se puno truditi jer ja imam poseban plan za mene je 8 mart svaki dan!

Žena je uvek žena i kad je budna i kad je snena. Zato ti danas šaljem cveće i želim puno, puno sreće! Srećan ti 8 mart!

Kad ozelene trave, kad napupe grane, kad proleće namigne i dan žena stigne poželeću ti lepe snove i neke ljubavi nove. Srećan ti 8 mart!

Moja draga jedina majčice kupio sam ti stvarčice da ti 8 mart čestitam i za zdravlje upitam!

Svoju majku bih svakom poželeo ne postoji ko je ne bi voleo. Što te imam takvu jako sam srećan, želim da ti put bude dugovečan. Srećan ti 8 mart!

Najdivnija moja bako od sreće bih zaplakao, želim da doćekaš mnogo slavlja i da budeš puna zdravlja! Srećan ti osmi mart!

Šta god da kažem nije dovoljno nežno, šta god da kupim nije dovoljno lepo ti zaslužuješ mnogo, mnogo, mnogo više ... Srećan ti 8 mart!

Nek moja želja iskrena ulepša ovaj dan žena, a ja ti iskreno želim ovim srcem celim da me uvek voliš, za nas Bogu da se moliš.. Srećan ti 8 mart!

Nek ti buket crvenih lala kaže ono što nisi znala, da te volim kao ženu vrelu i iskrenu.. Srećan ti 8 mart!


Author Info (Documentation)