Brat citati

brat citati

Ljubav prema bespomoćnom, ljubav prema siromašnom i strancu, početak su bratske ljubavi.

Lako je meni kad imam brata, od svih si bolji, od svih jači, to je ono što mi puno znači.

Hvala ti za sreću, radost i smeh, hvala ti za svaki sakriveni greh. Hvala ti za reč sto suze briše,takav se brat ne rađa više!
Divno je imati brata kao što si ti. Nije toliko važno ono što činis za mene. Važniji je osećaj što znam šta bi sve učinio za mene! Isto to možes očekivati od mene. Volim te i želim ti najbolje stvari koje možeš zamisliti.

Brat je neko za koga pouzdano znam da ću uvijek moći računati na njega.

Braća ne moraju da pričaju jedni sa drugim, mogu komotno da sjede u istoj sobi u tišini i da im bude veoma ugodno.

Kada se braća slože ni jedna tvrđava ne može biti jaka kao njihovo zajedništvo.

Zanimljivo je posmatrati odnos između braće. Ponekad se tuku, ponekad su najbolji prijatelji, ponekad najgori neprijatelji. No, prevladava odnos ljubavi, jer brat će za brata uvijek sve napraviti, tako je priroda naredila. Moj brat je čudnjikava osoba, ali je uvijek tu za mene, uvijek će me saslušati i pokušati mi pomoći, zato hvala ti.

Hvala ti brate što postojiš. Bez tebe to ne bi bio život. Jer, ti me i nasmiješ i rastužiđ, i razljutiš, i učiniš mi dan sretnim, ponekad i tužnim, no ti si zauvijek moj. Tebe jedino imam uz svoju obitelj. I hvala ti pto postojiš.

Brat je osoba s kojom sigurno provodiš najviše vremena. Ponekad te živcira, ponekad nasmijava, ali on je jedinstven. Bez njega život ne bi bio ni približno takav kakav jest.

Ne postoji nijedna ljubav tako jaka kao ljubav prema bratu. Ne postoji nijedna ljubav tako jaka nego ljubav koju pruža brat.

Imati brata je kao imati kišobran na kiši i suncobran na suncu, tu je da te štiti i voli i ne da nikome da te povredi.

Imam brata i zato zauvek imam i prijatelja.

Vuk na vuka ni u toru neće,a kamo li brat na brata svoga.

Gdje se bratska srca slože, i olovo plivat ‘može.

Brat brata na jamu vodi, ali ga u nju ne gura.

Imati brata - to je kao da imaš u džepu hrpicu zlata.

Author Info (Documentation)