Izreke i citati o miru

izreke i citati o miru

"Kada sam zaista počeo voljeti sebe, shvatio sam da sam pod bilo kojim okolnostima uvijek na pravom mjestu, u pravo vrijeme i da se sve događa u točno pravom trenutku. Tako da sam mogao biti miran. Danas to zovem SAMOPOUZDANJE."
Charlie Chaplin

"Čim jedna vlada osjeti potrebu da svojim građanima obećava putem plakata mir i blagostanje, treba biti na oprezu i očekivati obrnuto od toga."
Ivo Andrić
"Ima izvjesnih mislilaca čija filozofija nije ništa drugo, do neki duševni komoditet, neko rimovanje misli."
Ivo Andrić

"Šutnja je odmor duše."
Francis Bacon

"Rekoše mi da je nekoliko mrtvaca potrebno da bi se stvorio svijet u kome se više neće ubijati."
Albert Camus

"U okolnostima mira ratnički čovjek navaljuje na sama sebe."
Friedrich Nietzsche

"Otium cum dignitate. Odmor s dostojanstvom."
Marko Tulije Ciceron

"Ništa nije draže od kreposti."
Marko Tulije Ciceron

"Suze su poput oluje; poslije njih čovjek je uvijek mirniji."
Ivan Sergejevič Turgenjev

"Siromaštvo je majka kriminala, a blagostanje majka nemorala."
Aristotel

"Ljubiti znači željeti bližnjemu sve ono što vjerujemo da je dobro i to zbog ljubavi prema njemu, a ne zbog sebeljublja."
Aristotel

"Lijepo je ono što je skladno."
Aristotel

"Ne mislite kako možete upravljati putem ljubavi jer ljubav, vidi li da ste vrijedni toga, upravlja vašim putem."
Khalil Gibran

"Al bez brige sve i da santa nebo prekrije ti imaš gdje prezimiti.... Al' tebe volim, to je fakat ti si mi ljubav jedina, prodat ću onu našu kućerdu "na lakat" pa nek' je stoput djedina, da kupim četir' konja bjesna da ih u oblak upregnem pa s' tobom, di nas nitko ne zna, uteknem..."
Đorđe Balašević

"Karakter se ne može razviti kroz lakoću i mir. Jedino kroz iskušenja i patnju se duša može ojačati, vizija pojasniti, ambicija inspirirati i uspjeh postići. Moji prijatelji ispisali su priču mog života. Na bezbroj načina preokrenuli su moje mane u sjajne prednosti i omogućili mi da koračam smireno i sretno pod sjenkom mog nedostatka."
Helen Keller

"Ne postoji nedostižna ljubav. Nije to zvijezda u nekoj drugoj galaksiji ili pak kapljica vode u nekom dalekom moru. Postoji samo neostvariva. Možda nekad, zbog tih čudnih ljudskih odnosa, ne treba stremiti ka ostvarenju. Ne moramo ubrati ružu da bi osjetili njen savršeni miris."
Slаvišа Pavlović

"U ratu: odlučnost. U porazu: prkos. U pobjedi: velikodušnost. U miru: dobra volja."
Winston Churchill

Author Info (Documentation)