Ljubavni tekstovi

ljubavni tekstovi

Ja sam kao i svaki drugi muškarac, čovek sa jednostavnim željama i razmišljanjem koji živi sasvim običan život. Niko mi nije posvetio neki spomenik i verujem da će moje ime biti zaboravljeno ubrzo nakon što napustim ovaj svet. Ali u ovom običnom životu uspeo sam da dobijem poštovanje i ljubav najlepše osobe koja je ikada živela na zemlji koju sam voleo svim srcem, a to mi je bilo dovoljno za ceo jedan život.

Dala si ime mojoj duši. Na tren sam u agoniji, a na tren pun nade. Molim te reci mi da nisam zakasnio, i da su ova dragocena osećanja uzajamna. Nudim ti se opet, pružajući ti svoje srce sada još više nego pre kada si ga zamalo uništila, pre osam i po godina. I nemoj slučajno da kažeš da sam te zaboravio i da mi muškarci zaboravljamo lakše i pre od žena. Volim samo tebe. Tako je oduvek bilo.


Znao je da će nakon poljubca te devojke, odbiti da poljubi bilo koju drugu i da će se taj poljubac urezati večno u njegovu svest. Zato je zastao, samo na trenutak je udahnuo malo duže pre nego je spojio usne sa njenim. A onda ju je poljubio. Kada su njegove usne dotakle njene nalik latici nežna ustašca, spoj je bio kompletan i on joj se predao.

Svaki deo tvog volim, kao da je oduvek pripadao mom, kao da je deo mene. I u bolu i patnji, voleću ga jednako.

Tebe treba ljubiti i to često. I to treba da radi neko ko zna šta radi.

Kada se zaljubiš, to je kao da te je obuzelo neko privremeno ludilo. Poremeti te kao zemljotres, a onda se intenzitet smanji. A kada se to desi, moraš da doneseš odluku. Moraš da prelomiš da li hoćeš da svoje puteve ukrstiš sa njegovim i ubediš sebe da više nikada ne smete da se rastanete. Jer ljubav je upravo to. Ona nije eksperiment, niti želja da se družite svake sekunde, niti vaša nesanica, jer ležite u krevetu zamišljajući kako vam ljubi svaki deo tela. Ne, nemojte da crvenite. Ovo što vam govorim je istina. Ljubav je ono što ostane kada izgorite jedno za drugim. Znam da ne zvuči preterano uzbudljivo, ali jeste!

Ti me ispunjavaš. Činiš da budem ceo.

Volim kako ti je zima kada je napolju 30 stepeni. Volim što ti je potrebno sat i po da izabereš koji ćeš sendvič da napraviš. Volim te male bore koje su se pojavile na tvom licu. Volim što posle tvog odlaska na svom duksu mogu da osetim tvoj parfem još satima, danima. Volim što si poslednja osoba koju ću poznati ako poželim da me neko uspava i umiri pred spavanje. I došao sam ne iz usamljenosti, niti zbog Nove godine. Došao sam jer kada shvatite da s nekim želite da podelite sav svoj život do kraja, želite da to bude ovoga časa, odnosno da ne čekate ni tren.

Ti si cilj i punina mog života. Ti si srce koje me ljubi, uho koje me čuje. Ti si ruka koja me drži i snaga koja me jača.

Ne znaš koliko zvijezda na nebu ima, ne znaš kako je meni noćas zima, ne znaš koliko Te želi netko, ali znaj da je uz Tebe iako si daleko.

Noćas dok rosa umiva travu, dok tiha noć sanja o danu, noćas dok svi sanjaju o raju ja snivam o Tvom zagrljaju.

Ne mogu da zaboravim onu večer, ne mogu da izbrišem sjećanja, ne mogu da Ti kažem «zbogom», kad još nisam rekao «zdravo», kad još nisam upoznao srce Tvoje kad mi ga još nisi otvorila. Ne mogu da kažem da je kraj, kad nije ni početak.

Da sam ptica, letio bih za Tobom. Da sam pas, trčao bih za Tobom. Da sam riba, išao bih na kopno za Tobom. Pošto sam čovjek, jedino što mogu je voljeti Te!

Volim Te dirati, gledati Te, nervirti Te, mozak Ti ispirati. Volim Te maziti, paziti, razmaziti, zaraziti, ne volim Te moliti, ali VOLIM TE VOLJETI TE!!!

Naučit ću vjetar da šapuće Tvoje ime, cvijeće da miriše na Tebe, naučit ću sunce da miluje kao Tvoj dlan, zvijezde da sjaje kao Tvoje oči. Tada bit ćeš svuda oko mene...

Ako postoji sjaj (onda je u Tvojim očima) ako postoji sreća (onda je to život s Tobom) ako postoji tuga (onda je život bez Tebe) ako je tko voljen (onda si to Ti)!!

Nezdravo, neshvatljivo, totalno, nezamislivo, nemoguće, nenormalno, ludo, čarobno, krajnje, neodoljivo, famozno, iskreno TE VOLIM.

Tvoje usne slađe su od meda, moje srce gori dok Te gleda, Tvoje oči ljepše su od neba... Ti si ono što meni treba !

Poslat ću ti vjetrom poljubac blag, da Ti kaže da ima netko mome srcu drag, a Ti ga udahni da zauvijek ostane tu, jer ja sam s Tobom i u dobru i u zlu.

Poslat ću Ti vjetar da Ti miluje kosu, za svako jutro poslat ću Ti rosu, poslat ću Ti mjesec da u mraku sja, a što se tiče puse, to ću osobno... JA.

Želim bezbroj poljubaca posuti po Tvome tijelu... Želim Tvoje dodire po svojoj koži... Želim zaspati uz Tebe i probuditi se šapčući Ti nježno VOLIM TE.

Dvije suze krenuše niz obraze moje dok mislim na Tebe i ime Tvoje. Samo Tebe volim i o Tebi snivam, jer Ti si mi sve što imam.

Kad osjetiš najteži trenutak u životu, kad izgubiš povjerenje u sebe, sjeti se bar tad da postoji netko tko misli na Tebe.

Pokloni mi svoje oči i njihov topli sjaj, pokloni mi još nešto: svoj vječni zagrljaj. Pokloni mi svoje meke usne i tople riječi dvije: VOLIM TE.

Koliko dugo tražio sam sebe, u zagrljaju svjetlosti i mraka... Koliko dugo ići ću do Tebe, a potrebno je samo par koraka...

Svu noć čekam Te i tražim kroz snove. Ti ne čuješ glas i pjesmu što Te zove, ne, nije me strah kad ostanem sam, jer uvijek osjetim strast što lebdi između nas.

Samo su za Tebe jutros pjevale ptice... Samo su Tvoje ime šaptale ravnice... Samo za tebe oblaci nebom plove... Samo Tebe moje srce zove...

Pristajem na sve samo kaži, čini što hoćeš i život traži. Uzmi me vodi me, ne pitam kuda, čini što hoćeš s Tobom ću svuda.

Otvori mi svoja vrata, ja sam čovjek koji kuca, vjerni sluga što Te moli, zarobljenik što Te voli, Ti kraljice moga srca.

Sumnjaj dal' su sjajne zvijezde ove, sumnjaj dal' Sunce zna putanju svoju, sumnjaj dal' laž se istinom ne zove, al' u ljubav ne posumnjaj moju.

I da mi daju svijet da ga uzmem sebi, da me učine jačim i od Boga, nijednu sekundu razmišljao ne bih, uzeo bih Tebe umjesto svega toga!

U kasne sate duboke noći, kad su svima sklopljene oči, mislim na tebe, polako drijemam. Ne mogu da zaspem jer te nemam.

1000 je suza u mojim očima bilo. 1000 je želja koje mi život nikad nije ispunio...malo je prijatelja koje trebamo svi, a još manje ljubavi takvih kao što si Ti.

Reci mi što da radim i učinit ću sve, reci mi što da budem i bit ću za Tebe. Volim Te!

Daleko od očiju, al’ od srca nisi jedino što mi nedostaje Ti si! Nisi zvijezda ni anđeo ni Bog da Te molim, ali si osoba koju ludo i iskreno volim!!
Ona je istina, koju u srcu nosim! Ona je biće, koje ludo volim! Ona je laž, koja me boli! Znam, da je uzalud, ali ipak ju volim!

Oduzimas mi dah, za Tobom ludim! Volim svaki Tvoj osmjeh dok se budim! Volim
Tvoje usne kad tiho krenu poljupcima u novi dan! Oduzimaš mi dah, ostajem bez riječi!

Vodi me kroz noćni san, sakrij me k'o zrno u dlan. Voli me k'o nikada! Budi moje sunce nakon oblaka! Ti si moj život, nada i snaga!

Ljubilo bih Tvoje usne i danju i noću, šaptao Ti draga moja: samo Tebe hoću! Mazio bih Tvoje tijelo od glave do pete, radilo bih nešto što ne valja jer nisam više dijete.

Nisam Ti suza u oku, a Ti to meni jesi. Nisam Ti osmjeh na licu, a stalno se pitam gdje si. Uzalud ovo pišem uzalud srce pati, ipak za Tebe dišem i volim Te, shvati.

Kada pada kiša, kažu da duše mrtvih dolaze da vide one koje vole, ..... kada mene jednom više ne bude, tu gdje si Ti kiša nikad neće prestati!!!

Poželi da postanem voda – POSTAT ĆU MORE, Poželi da postanem toplina – POSTAT ĆU SUNCE, Poželi da postanem sjaj – POSTAT ĆU ZVIJEZDA, Poželi da Te zaboravim - ZABOTAVIT TE NEĆU!

Bog će Tebi samo dobro dati, jer duša je Tvoja velika i čista, a u ovom svijetu punom tuge i patnji, bogatstvo je znati nekoga poput Tebe.

Još uvijek mislim na Tebe, još uvijek plavi dim cigarete na mjesečini iscrtava Tvoj lik, još uvijek si sama u odajama moga srca.

Uz Tebe sam ja samo ja....ja kakvog nitko ne pozna....i zato budi tu uz mene tako da i drugi mogu upoznati tog ''drugog '' ja...

Ako odem u nebo prije Tebe, na svaku ću zvijezdu napisati Tvoje ime, tako da i anđeli znaju kako se zoveš jer djevojke poput Tebe su neponovljive!!!!!!!

Kad bi netko u životu rasjekao srce moje umjesto krvi vidio bi ime Tvoje...za Tebe živim, za Tebe se borim i kada umrem Tebe ću da volim!!!

Dijete, volim Te! Sad ja Tebe molim, ne sumnjaj u to, anđele mali! I ljubim Te, najiskrenije, kao uvijek! Ostani moje dijete! Tebe volim.

Dođi na naše mjesto, kod one ograde, uberi bijeli cvijetak pored nje, zatvori oči i sjeti se kako su nam usne bile blizu jedne drugih.

Ako sam ikad ikada nekog volio, čuvao u srcu, sanjao svako veče, nosio u mislima, govorio istinu, šaputao slatke riječi na uhu, onda si to bila TI!!!

M-nogo mi nedostaješ A-li sam sigurna da to znaš R-ekla sam Ti ja nikom ne dam Te K-azaz ću još nešto O-božavam Te!!!

Svaku sekundu, minuti, sat, dan, tjedan, mjesec, godinu...uh...vijek, stoljeće, ma neograničeno mislim na Tebe.

Ako se ikad sretnemo ne stavljaj ruke na lice. Nemamo što kriti jer našu ljubav nitko ne može ubiti!

Ti si svjetlost u daljini, tihi zvuk u tišini, moja java i moj san....svaka noć i svaki dan...Ti si mi sve...ja ne mogu bez Tebe...

Svaki dan negdje život nastaje, a negdje se gasi... Negdje se rađa ljubav, a negdje umire... Tako ću umrijeti i ja, ali moja ljubav prema Tebi nikada.

Ljubi me strasno još ovu noć i reci da jutro nikada neće doć, zagrli me nježno, ruku mi daj i šapni mi tiho da nikada neće doći naš kraj.

Tamo gdje nema pustoši i gdje je stvarnost ljepša od snova, tamo ću s Tobom otići i nikada se neću vratiti...

Pruži mi ruku, zagrli me u tami. Želim biti s Tobom, želim da smo sami. Više od svega ja Te volim, jer ljubav se zove imenom Tvojim.

Sve jače osjećam kako mi strujiš tijelom i prolaziš dušom ostavljajući neizbrisive tragove koji me svakim otkucajem srca podsjećaju da postojim samo za Tebe.
Tijelo, vreteno, svaki pogled u srce me dira, baš mi medeno đavo s Tobom ne da mira.

Oprosti mi što Te volim, Bog me kaznio. Dao mi je da Te vidim pa Te uzeo. A u mome srcu samo teku otrovi, u njima me nema više, u njima si Ti.

Nek Ti u životu bude na sramotu što si ljubav krala, meni je nisi dala. Nek Ti u životu krene na dobrotu, al nek srce zna da Te volim ja.

Neću plakati kad odeš drugome, neću moliti da mi se vratiš, bit ću daleko kad budeš sretna i još dalje kad počneš patiti.

Govori onda kad patiš, jer jedino onda riječi vrijede, a šuti kada si sretna i ne pokazuj sreću onome što pati, jer njega će to boljeti, a Ti nećeš znati!!!

Volim Te kad si daleko, volim Te kad si tu, volim Te kad voliš mene, volim Te i kad voliš njega.

Ljubav su mora, ljubav su neba, ljubav je sve sto ljudima treba, ljubav je potok sto tece iz raja, a poljubac je putic sto dva srca spaja.

Volim tebe i tebe hocu, o tebi sanjam i danju i nocu, kao da si stigla iz neke price jer svi moji snovi na tebe lice.

Prestat cu da te volim, prestat cu da te gledam, prestat cu da ti se divim, kad prestanem da zivim.

Kad se noc spusti i prekrije prozor tvoj, po nebeskoj pomrcini poljubac ti saljem svoj. Nek poljubac stigne tamo gdje ne mogu ja. Tiho ti sapne: Mislim na tebe ja!

Kad nas tisuce kilometara razdvoje i kad najmanje mislis na mene, moje oci gledaju u daljinu i traze samo tebe.

Znas moram ti priznati nesto. Necu te voljeti vijecno. Ma ne ljuti se, ni zivot nije vjecan! Voljet cu te samo onaj dio vjecnosti koliko traje ovaj zivot.

Ako te plasim zovi 92, ako te palim zovi 93, ako te povrijedim zovi 94, ako me zelis samo me nazovi.

Ako izgubim ja tebe, izgubit ces i ti mene, ali vise ces izgubiti ti, nego sto cu izgubiti ja, jer mene ce mnoge voljeti kako ti, ali tebe niko kao ja.

Sinoc sam dobio poruku od neba. Bogovi su se zalili da im je pobjegao najljepsi andeo. Ne brini se, nisam te odao!

Što je zivot bez ljubavi..samo prasina ...prasina koja sa vremenom posustaje ispari kao kap vode na dlanu.... i samo nestanes u tami zivota ovoga...

Ha! Dobio si poruku i sad mislis kako neko misli na tebe! A niko ne misli 
na tebe, nikog nije briga za tebe i niko te nevoli...vise od mene!!!

Ljubav ! Citava knjiga u jednoj reci,celi okean u jednoj suzi, sedam nebesa u jednom pogledu, vihor u jednom uzdahu,grom u jednom dodiru,hiljadu godina u jednom trenu

Poljupci su plovili... Kao uspavane, prastare ladje, uljuljkane u korito jedne sinje obale... Voljeh Te tada kao sto Te nikad nisam, cekajuci da mi se okrenes i ugledas tamne ponore mojih zjenica...Put do jedne duse...
put do jedne zene...Voljeh Te kao galeb svoje more, kome je posvetio cudnu pjesmu i zivot svoj...
Oci se prepune do vrha... I suze se začas raspu kao pokidane biserne niske.
Po sobi... Po meni... Po citavom svetu... I ne mogu ih skupiti do jutra...

Sve sto imam jesi ti, ne mogu te napustiti, s tobom cu zauvijek biti i samo cu tebe voljeti!

Sve te vise volim. Svakog dana, svakog jutra. Danas vise nego jucer, ali mnogo manje nego sutra.

Svidjaju mi se tvoje usne, samo toliko da znas. Ali jos vise bi mi se svidio tvoj poljubac koji nikako da mi das.


Author Info (Documentation)