Facebook statusi

facebook statusi

Statusi za Facebook

Kažu da ljubav dođe kad joj se najmanje nadaš… Evo ne nadam se, može sad?!

Danas je utorak.  Šeruj ovaj status i vidjet ćeš – za sedam dana opet će doći utorak! Radi 100%! Ne ignoriši – jedan moj prijatelj nije šerao ovaj status i slijedeći dan  došla mu je  srijeda.

Bar pola svjetske poezije je napisano zato što neko nije imao hrabrosti da nekome izjavi ljubav.

Nemoj se zezati sa mnom jer znam karate, taekwondo, kung fu, judo, aikido, kick box i još bar dvadeset opasnih riječi!

Očekujem da u budućnosti Internet uznapreduje toliko da mogu downloadirati palačinke s Nutellom.

Taman krenem da učim, a onda mi neko komentariše status na Facebooku…

Ljubav je kad voliš sebe i sebe voli tebe.

Kako ćeš provjeriti da li se sviđaš nekoj curi? Stavi joj srce na zid: ako lajkaju njene prijateljice – ti si taj!

Uvijek imam problem za svako rješenje.

Statusi za FB

Kako opisati školu u dvije riječi? Sjedi, jedan!

Kad bi zlatna ribica čula sve moje želje rekla bi mi "pojedi me"!

Pitanje za one koji sami sebi lajkaju postove: Dođe li vam notifikacija?

Tvoji inspirativni statusi me inspirišu da te izbacim iz prijatelja.

Prije nego stigne u Zemlju čuda, Alisa mora prvo da padne u duboku crnu rupu. Tako je i sa životom…

Ne razumijem parove koji čim se posvađaju  trče da stave status veze “single”. Posvađam se i ja sa starcima pa ne pišem svako malo da sam siroče.

Ja imam  iPod iPločice  iPlafon.

Na Facebooku se vole, uživo se ni ne prepoznaju… Možda je zbog Photoshopa.

Kad nekoga nema duže vrijeme na Facebooku to ne znači da je umro nego da je živnuo.

Jednoga dana kiša je padala tri dana…

Facebook statusi

Ljeto je otkazano. O novom terminu bit ćete blagovremeno obaviješteni.

U životu treba biti uporan kao ljudi koji šalju zahtjeve za igrice.

Google mora da je zensko! Ne pusta me da dovrsim recenicu, a vec me ispravlja,daje prijedloge i nagađa sta sam htio da kazem.

Izabrali smo da budemo samo prijatelji. Prijatelji koji se nikada ne zovu i nikada ne pišu.

Kad god prema ljudima ispadneš korektan i fer, pojavi se netko tko te uvjeri da si ispao budala ...

Što više trčiš za nekim i pokazuješ da ti je stalo, da ti nedostaje, ta osoba neće mariti za tebe, ostavlja će te za rezervu jer vidi da te može imati. Zato pusti, ohladi se, ne mari za nju, pa će trčati za tobom...

Ne prevari te osoba, nego očekivanja.

Na uvrede je najbolje odgovoriti finoćom, jer to više vrijeđa nego bezobrazluk!

Ako ti nećeš da se javiš iz inata, ja neću zbog ponosa!!!!!

Pozdrav raji sa block liste, uz pjesmu "Odavno se čuli nismo"! xD

Nitko se ne umori od ljubavi, nego od čekanja, slušanja laži, ponavljanja 'oprosti' i povrijeđivanja.

Mrzim ovaj snijeg, samo ležim, fejsam i žderem . Ček, pa to radim i kad nema snijega  xD

Toliko je hladno da cure vade čarape iz grudnjaka i oblače ih xD

Author Info (Documentation)